Και μια διόρθωση. Τα χαμένα λόγια και τα χρόνια είναι στον δίσκο ανεξάρτητα.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Kostas Theodoropoulos
Sent: Wednesday, July 10, 2013 11:56 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Τα λόγια και τα χρόνια τα χαμένα, πρωτότυπη ερμηνεία στίχων

Γεια σου Νίκο. Πράγματι καταπληκτικό κομμάτι και φοβεροί στίχοι από τον Μάνο
Ελευθερίου. Τα λόγια και τα χαμένα χρόνια μιας ελλάδας που γνώρισε τους
διωγμούς του μετεμφυλιακού κράτους και της χούντας.  Τραγούδι με βιωματικό
χαρακτήρα και συναίσθημα.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Nikos Demetriou