καλημέρα Δημήτρη. νομίζω πως αυτά τα μηνύματα, θα βρίσκονται ως ανεπιθύμητα στο hot mail. αν φυσικά έχεις το πρόβλημα που είχα εγώ. εγώ βέβαια, δε λάμβανα κανένα μύνημα της λίστας. αν λοιπών βρεις αυτά τα μυνήματα, πηγαίνεις πάνω σε ένα από αυτά και νομίζω με δεξί κλικ βρίσκεις την επιλογή να μην είναι ανεπιθύμιτα και την επιλέγεις. αυτό συνέβαινε επαναλαμβάνω, όταν είχα κάνει email με τη hol. ελπίζω να το φτιάξεις. φιλικά.
Στις 19/7/2013 2:32 μμ, ο/η Dimitrios Tsakiridis έγραψε:
Καλησπέρα:

Παίρνω τα μυνήματα με Thunderbird όπως έγραψα, αλλά υπάρχει πρόβλημα στο ότι δε μου έρχονται όλα τα αρχικά μυνήματα, δηλαδή οι αποστολείς που ξεκινούν ένα θέμα συζήτησης.
Πείτε μου τί ρύθμιση να κάνω στο Hotmail εάν δεν την έχω κάνει;

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.
Στις 17/7/2013 12:27 μμ, ο/η Kostas Theodoropoulos έγραψε:
Δεν πρέπει να είναι αυτό το πρόβλημα του Δημήτρη με βάση αυτά που διάβασα.
αν θα ήταν αυτό δεν θα έπαιρνε τα μηνύματα με thandeber
--Kostas--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Νίκος Χαρίτος
Sent: Thursday, July 18, 2013 11:00 AM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Mozilla thunderbird

καλημέρα Δημήτρη. μήπος έκανες email με τη hol; αν ναι, το πρόβλημα
είναι εκεί. επειδή η hol συνεργάζεται με την πλατφόρμα του hot mail, θα
πρέπει να επισκεφτείς το hot mail. είχα κι εγώ αυτό το πρόβλημα. μου
εύλεπε τη λίστα ως ανεπιθύμητη αληλογραφία και μου την πήγαινε εκεί. ο
λίσταρχος μου είχε λύσει το πρόβλημα τότε, οπότε αν θυμάται θα σου πει
τι να κάνεις.
Στις 17/7/2013 10:01 πμ, ο/η Dimitrios Tsakiridis έγραψε:
Καλημέρα:

Ηθελα να ρωτήσω εάν με λαμβάνετε κανονικά και εάν διαβάζομαι.
Εγκατέστησα το Mozilla thunderbird, μήπως και τελικά διαβάζω όλη τη λίστα. Διότι εχθές, δε μου ήρθε ούτε ένα e-mail και τα μόνα που διάβασα, ήταν η ερώτηση που έκανα στο λίσταρχο.

Με εκτίμιση, Τσςακιρίδης Δημήτριος.