καλημέρα Δημήτρη! θα σου πρότεινα να μιλήσεις με το κέντρο εξιπηρέτησης της hol. επειδή είχα κι εγώ το ίδιο πρόβλημα, μου είχαν δώσει τότε τη λύση. αυτό που θυμάμαι ήταν ότι αν πήγαινες πάνω σε ένα μύνημα από αυτά που σου τα βγάζει ανεπιθύμητα, με δεξί κλικ, είχε την επιλογή να μην είναι ανεπιθύμητα αυτού του ίδους τα μυνήματα. όταν τσέκαρα αυτή την επιλογή, λύθηκε το πρόβλημα. φιλικά.
Στις 24/7/2013 7:09 μμ, ο/η Dimitrios Tsakiridis έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα:

Θέλω να ρωτήσω, επειδή πολλά μυνήματα στο λογαριασμό που έχω στη Hol μέσω του Hotmail, πηγαίνουν στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία και κάνω τη διαδικασία που μου είπατε. Γιατί ενώ ο Thunderbird έχει φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας δεν πηγαίνουν εκεί τα μυνήματα και πρέπει να μπαίνω στη σελίδα του Hotmail;
Το ίδιο γίνεται και στο Microsoft Office outlook 2007.

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.