εδώ μου έρχεται στο μυαλό το ριτό και δε μπορώ να μην το γράψω. δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτης. όταν απολύεις εσύ ο ίδιος με τερτίπια που πριν κατάγκιλες, τότε τι να πω; ο Θεός των άθεων κομουνιστών να βάλει το χέρι
του.
Στις 5/8/2013 8:46 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε:
Άλλο Σαβιόλα κι άλλο 902
Posted date: Αυγούστου 05, 2013 2:27 ΜΜIn: Ρεπορτάζ-Ειδήσεις | comment : 13

Γράφει ο Θανάσης Καρτερός

Πουλήθηκε ο 902! Η είδηση δημοσιεύτηκε πρώτα στα ΝΕΑ και κάνει το γύρο του 
διαδικτύου, χωρίς μέχρι στιγμής να διαψευστεί από το ΚΚΕ. Στο σχετικό ρεπορτάζ 
μάλιστα δεν αναφέρεται μόνο ότι η εταιρεία που έχει στην κατοχή της το 
ραδιόφωνο και την τηλεόραση του 902 μεταβιβάστηκε σε επιχειρηματία (σε ποιον 
δεν λέγεται) αλλά απαριθμούνται και όλα τα νομικά κόλπα τα οποία χρησιμοποιεί η 
ηγεσία του ΚΚΕ για να «νομιμοποιήσει» τη μεταβίβαση και να «χειριστεί» τους 
εργαζόμενους. Διότι, όπως αναφέρεται, ο άγνωστος επιχειρηματίας θέλει την 
εταιρεία «καθαρή», δηλαδή χωρίς το βάρος των εργαζομένων.

Πρόκειται για απίστευτη είδηση και απίστευτο ρεπορτάζ. Διότι:

Μπορεί να είναι ή να μην είναι νόμιμο, αλλά σίγουρα είναι βαθιά ανήθικο μια 
κομματική επιχείρηση, κομματικά μέσα ενημέρωσης, τα οποία στήθηκαν, 
αδειοδοτήθηκαν και στηρίχτηκαν μέχρι σήμερα για να πολεμήσουν τον καπιταλισμό, 
να πωλούνται σήμερα σε ένα καπιταλιστή, για να κάνουν ακριβώς το αντίθετο: Να 
στηρίξουν τον καπιταλισμό!

Μπορεί να είναι ή να μην είναι νόμιμα τα «κόλπα» με το καθεστώς και την τύχη 
των εργαζομένων στα μέσα ενημέρωσης του ΚΚΕ, αλλά σίγουρα είναι βαθιά 
αντεργατικά. Και παρόμοια μέτρα, όπου κι αν είχαν ληφθεί μέχρι σήμερα, το ΚΚΕ 
τα είχε καταδικάσει και ο 902 τα είχε στιγματίσει, ως αγριότητες ενός 
συστήματος που πρέπει να ανατραπεί. Είναι δυνατόν σήμερα τα ίδια μέτρα και την 
ίδια αγριότητα να επιβάλει το ΚΚΕ εν ονόματι οποιουδήποτε οικονομικού τιμήματος;

Μπορεί να είναι ή να μην είναι νόμιμο, αλλά είναι σίγουρα βαθιά 
αντιδημοκρατικό, μέσα ενημέρωσης που ανήκαν σε αριστερό κόμμα, στρέφονταν κατά 
της κυβέρνησης και κατά των μνημονίων, μέσα σε μια νύχτα να μετατραπούν σε 
προπαγανδιστές της κυβέρνησης και των μνημονίων, επειδή το κόμμα-ιδιοκτήτης 
εισέπραξε από τον καπιταλιστή-αγοραστή κάποια χρήματα. Αν για παράδειγμα ο 
φίλος του Σαμαρά εφοπλιστής Μαρινάκης αποφάσιζε, εκτός από τον Σαβιόλα, να 
αγοράσει και τον 902 (για παράδειγμα, είπαμε, όχι ότι ξέρουμε τίποτε.) αυτό θα 
σήμαινε ότι τα μέσα ενημέρωσης του ΚΚΕ θα βρίσκονταν στην επιρροή Σαμαρά. Είναι 
αυτό δημοκρατικό; Και είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς ότι άλλο 902 κι άλλο 
Σαβιόλα;


Μπορεί να είναι ή να μην είναι νόμιμη, αλλά αυτή η πώληση είναι το άκρον άωτον 
του κυνισμού. Και του πολιτικού αμοραλισμού. Ως εκ τούτου ας είμαστε καθαροί: 
Δεν μπορεί σε καμιά περίπτωση το ΚΚΕ της ταξικής καθαρότητας, της πολιτικής 
εντιμότητας, της επαναστατικής σταθερότητας να έχει εμπλακεί σε τέτοια 
συναλλαγή. Να πουλάει όχι τα ασημικά αλλά την ψυχή του -γιατί ψυχή του είναι οι 
εργαζόμενοι και η φωνή τους. Και να λησμονεί τη Δευτέρα αυτό που δήλωσε την 
Κυριακή στα Παραπολιτικά (στην εφημερίδα που ΔΕΝ είναι του κυρίου Μαρινάκη) ο 
Δημήτρης Κουτσούμπας: Το ΚΚΕ δεν πρόκειται ποτέ να γίνει κόμμα καιροσκοπικό, 
τυχοδιωκτικό, άλλα να λέει το πρωί, άλλα το μεσημέρι και άλλα το βράδυ.
Ας διαψεύσει λοιπόν το κόμμα την αθλιότητα που το θέλει συμμέτοχο σε μια πράξη 
ακραίας και ανήθικης συναλλαγής. Για να καταλάβουν όλοι επιτέλους αυτό που το 
ίδιο διακηρύσσει τόσα χρόνια, ότι το ΚΚE έχει καθαρά χέρια. Συνεπώς ότι άλλο 
Σαβιόλα κι άλλο 902.











Tags: 902 Θανάσης Καρτερός



Related posts

«Καμπάνα» 15 μηνών επειδή αγνόησαν το λουκέτο του ΣΔΟΕ
Κάηκαν σπίτια στο Μαραθώνα - υπό μερικό έλεγχο η πυρκαγιά
Έντονες αποδοκιμασίες για τον Πάνο Παναγιωτόπουλο στο Ηρώδειο
Μεγάλη πυρκαγιά στον Μαραθώνα
Comments (13)
Ανώνυμος
5 Αυγούστου 2013 στις 18:38
ο αρθρογραφος εχει απολυτο δικιο. πρωτον το κκε δεν εχει διαψευσει την ειδηση 
και δεν θα το κανει οσο βρισκεται σε διαπραγματευσεις ακομα. μονο αν ναυαγησουν 
αυτες θα βγει να μιλησει για απιστευτη προβοκατσια και τις γνωστες φανφαρες. 
δευτερον ειναι γνωστο οτι απο τον 902 εχουν ηδη απολυθει εργαζομενοι σταδιακα 
εδω και δυο χρονια, το πραγμα προετοιμαζοταν. τριτον η ειδηση ειναι κοινο 
μυστικο στο δημοσιογραφικο χωρο, και τα νεα το εβγαλαν για τους μικροπολιτικους 
λογους (ειναι γνωστος ο ρολος των νεων και ποια συμφεροντα υπερασπιζονται), 
κατα την γνωμη μου σε λαθος χρονο (ισως επρεπε να περιμενουν την ανακοινωση 
εκλογων ωστε να δρεψουν τιποτα ψηφαλακια), ενδεχομενως ομως να ξερουν κατι που 
εμεις δεν ξερουμε (μηπως οτι εκλογες δεν θα γινουν?). τεταρτον και κυριοτερον 
ποτε θα πεταξουμε απο πανω μας την φανατιλα για κομματικους μηχανισμους ετσι 
ωστε να εχουμε πολιτικη αποψη και οχι πολιτικη εξαρτηση?

Απάντησηvag.stam
5 Αυγούστου 2013 στις 18:34
Aν επί παραδείγματι ήθελε να αγοράσει τον σταθμό ο ΣΥΡΙΖΑ,αναγνωρίζοντας της 
δυσκολίες που επικαλούνται
και να μην απολυθούν οι εργαζόμενοι, θα είχαν καμιά αντίρρηση οι προλαλήσαντες 
φίλοι και οπαδοί του Κ.Κ.Ε.;

ΑπάντησηΚώστας
5 Αυγούστου 2013 στις 18:11
Κύριε Καρτερέ,
μπορεί να είστε ή να μην είστε καλός δημοσιογράφος ή σχολιαστής όταν έρχετε η 
ώρα να κριτικάρετε ένα κόμμα το οποίο έχει αποδείξει τον αγωνιστικό του ρόλο 
έμπρακτα μέσα στην κοινωνία και συνεχίζει να το πράττει εξίσου εμφατικά.
Υιοθετείται άκριτα ή μάλλον για την ακρίβεια παίζετε με τις λέξεις προκειμένου 
να ειρωνευτείτε και να βγάλετε μένος απέναντι στο ΚΚΕ. Στη συνέχεια βέβαια 
φαίνεται να αυτοαναιρείστε με τη λεπτο-χοντροκομμένη ειρωνεία που σας 
διακρίνει. Απλά αναρωτιέμαι τι θα λέγατε αν σήμερα το ΚΚΕ είχε ενδώσει και 
συνεργαστεί με τον Συριζα. Μάλλον τότε θα έσταζε μέλι το στόμα σας και ίσως 
είχατε λίγο μεγαλύτερη διαύγεια για το ΚΚΕ. Δυστυχώς για εσάς δε θα γίνει έτσι 
αξιότιμε δοκησίσοφε κ. Καρτερέ..

ΑπάντησηΦαέθωνας
5 Αυγούστου 2013 στις 17:23
1) «χωρίς μέχρι στιγμής να διαψευστεί από το ΚΚΕ»

Να ρωτήσω κάτι, ΑΝ διαψευστεί(τε) θα βγάλετε ολόκληρο άρθρο απολογίας σας; 
Γιατί το υπόλοιπο άρθρο στηλιτεύει το ΚΚΕ ωσάν να είναι αλήθεια η πώληση του 
902.

2) «Η είδηση δημοσιεύτηκε πρώτα στα ΝΕΑ»

εσείς που διαρρηγνύετε τα ιμάτιά σας για την 
συστηματικότητα/αντισυστηματικότητα του ΚΚΕ και του 902, παίρνετε ένα ρεπορτάζ 
ΤΩΝ «ΝΕΩΝ», και κρίνετε το ΚΚΕ, ενώ ταυτοχρόνως δηλώνετε άγνοια για το αν είναι 
αλήθεια ή όχι το ρεπορτάζ αυτό!!! Αυτό σας κάνει (και) εσάς το λιγότερο 
υποκριτές.

3) «Και παρόμοια μέτρα, όπου κι αν είχαν ληφθεί μέχρι σήμερα, το ΚΚΕ τα είχε 
καταδικάσει και ο 902 τα είχε στιγματίσει, ως αγριότητες ενός συστήματος που 
πρέπει να ανατραπεί. Είναι δυνατόν σήμερα τα ίδια μέτρα και την ίδια αγριότητα 
να επιβάλει το ΚΚΕ εν ονόματι οποιουδήποτε οικονομικού τιμήματος;»

Είστε ψεύτες του χειρίστου είδους. ΟΥΔΕΠΟΤΕ το ΚΚΕ έχει καταδικάσει το κλείσιμο 
επιχειρήσεων ή την απόλυση εργαζομένων από επιχειρήσεις ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΙΧΑΝ 
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΥΠΑΡΞΗΣ. Για αυτό, το ΚΚΕ (σε αντίθεση με άλλους, πχ ΣΥΡΙΖΑ) πάντα 
καταδίκαζε το ίδιο το καπιταλιστικό σύστημα, και έλεγε πως δεν είναι θέμα 
ονομάτων (πχ Μαρινάκης που αναφέρετε κι εσείς), αλλά βαθύτερο θέμα. Θέμα 
οικονομικού συστήματος. Το ΚΚΕ πάντα καταδίκαζε τις απολύσεις και τις μεταφορές 
επιχειρήσεων που ενώ μπορούσαν να μείνουν ως είχαν, απέλυαν για να αυξήσουν την 
κερδοφορία τους. Αν δεν μπορείτε εσείς να δείτε διαφορά ανάμεσα στα δύο, αυτό 
αφορά εσάς, και κανέναν άλλον. Διαφορά πάντως υπάρχει.
.
(Συνεχίζω παίρνοντας σαν «δεδομένο» την εγκυρότητα της είδησης)

Τον 902 λοιπόν το ΚΚΕ πλέον δεν μπορούσε να τον συντηρήσει. Τι θέλετε δηλαδή να 
κάνει το ΚΚΕ; Να γεννήσει λεφτά για να συνεχίσει να εκπέμπει ως έχει ο 902; Ε, 
δεν γεννιούνται τα λεφτά, τι να κάνουμε. Αν η κατάσταση έφτανε (ή φτάσει) στο 
απροχώρητο, ο 902 βαρέσει κανονί οι εργαζόμενοι θα μείνουν ή όχι στον δρόμο; 
Γιατί εγώ δεν βλέπω να έχετε αντιπρόταση. Αντίθετα με σας, το ΚΚΕ, όταν βαράει 
κανόνι μία επιχείρηση (πραγματικό κανόνι, όχι μαϊμού για να πάει ο 
επιχειρηματίας στην FYROM) δεν στηλιτεύει τον επιχειρηματία, αλλά το σύστημα, 
και αντιπροτείνει αλλαγή του, και τρόπου αλλαγής τους. Μπορείτε να διαφωνείτε, 
και δεχτή η διαφωνία σας, αλλά τουλάχιστον το ΚΚΕ προσπάθησε. Εγώ δεν βλέπω 
κανέναν άλλον να προτείνει, να προσπαθεί να λύσει την πηγή του προβλήματος. Το 
πολύ πολύ να στηλιτεύσει ένα όνομα. Σιγά τα ωά.

4) «Μπορεί να είναι ή να μην είναι νόμιμο, αλλά είναι σίγουρα βαθιά 
αντιδημοκρατικό»

Προφανώς και δεν έχετε ιδέα από δημοκρατία. Η δημοκρατία είναι πολιτικό σύστημα 
που έχει υπάρξει (και μάλιστα γεννηθεί) και επί δουλοκτητικού οικονομικού 
συστήματος (δες αρχαία Αθηναϊκή Δημοκρατία), οπότε και είχε καλύτερες «βάσεις», 
θεσμούς (πες το όπως θες) από ο,τι έχουμε εμείς. Σαν πολιτικό σύστημα λοιπόν, η 
δημοκρατία, μπορεί να συνδυαστεί και με τον καπιταλισμό (που έχουμε τώρα) με τα 
όποια αποτελέσματα βλέπουμε και ζούμε. Η Δημοκρατία επί καπιταλισμού, δεν είναι 
λιγότερο δημοκρατία, απλά είναι δημοκρατία με διαφορετικά χαρακτηριστά 
(καπιταλιστικά), που γούστο μου καπέλο μου (σου/του) δεν μου (σου/του) αρέσει.

Θα μου πείτε πώς δικαιολογεί αυτό το ΚΚΕ; Δεν το δικαιολογεί, γιατί δεν 
χρειάζεται να δικαιολογηθεί το ΚΚΕ, λόγω των ανωτέρω (δες 3). Απλά αποδεικνύει 
την δικιά σας ένδεια.

ΑπάντησηΜ.Γ
5 Αυγούστου 2013 στις 17:23
«... το ΚΚΕ της ταξικής καθαρότητας, της πολιτικής εντιμότητας, της 
επαναστατικής σταθερότητας..». Πραγματικα θαυμαζω την λεπτη ειρωνεια του 
συντακτη.

Απάντησηdim
5 Αυγούστου 2013 στις 17:00
Πως άραγε λειτουργούν τα κομματικά μέσα προπαγάνδας των άλλων κοινοβουλευτικών 
κωμάτων, μηδενός εξαιρουμένων.
Μάλλον θα έχουν και από αλλού πόρους.
Ο 902 αυτούς τους πόρους μάλλον τους έχασε.

Απάντησηnikos
5 Αυγούστου 2013 στις 16:40
Αν οποιοσδήποτε άλλος όμως επικαλεστεί τον καπιταλισμό, ακόμα και κάποιο 
συνοικιακό μαγαζί, για να δικαολογήσει απολύσεις, δε δείχνετετην ίδια 
κατανόηση. Όπως σωστά, λοιπόν, ζητάτε από τους εκάστοτε ιδιοκτήτες και 
διευθυντές να κόψουν το λαιμό τους ώστε να μην βρεθούν εργαζόμενοι στο δρόμο, 
έτσι ακριβώς να κάνει και το ΚΚΕ τώρα και να αφήσει τις δικαιολογίες της πλάκας.

Απάντησηdim
5 Αυγούστου 2013 στις 17:01
Σωστός.

ΑπάντησηGeorgios Georgiou
5 Αυγούστου 2013 στις 16:37
simfono apolita.

giati omos otan to kani to kratos afto i alles idiotikes epihirisis stelni to 
PAME na tous tromokratisi?

ΑπάντησηΤρύφωνας Φαρμακάκης
5 Αυγούστου 2013 στις 16:11
Καλά τα είπε ο αρθρογράφος.

ΑπάντησηΠολίτης
5 Αυγούστου 2013 στις 16:08
Ο κόσμος νομίζει, ότι γύρω γύρω υπάρχει καπιταλισμός, και μέσα στον Περισσό/902 κλπ, ζει 
και βασιλεύει ο σοσιαλισμός! Είναι δυνατόν; Λογική σκέψη μηδέν σ" αυτόν τον τόπο; 
Πώς ν" αντέξει ανοιχό ένα μικρό κανάλι όπως ο 902, όταν όλα είναι εναντίον του; Πού 
να βρει λεφτά για πληρωμές μισθών, φόρων για τη συχνότητα κ.α;

ΑπάντησηΒασίλης
5 Αυγούστου 2013 στις 18:20
Με την ίδια λογική να κλείσει και το ΚΚΕ γιατί πως να λειτουργήσει το 
κομμουνιστικό κόμμα σε μια καπιταλιστική χώρα του ΝΑΤΟ και της ΕΕ πέρα από το 
να κάνει το κομπάρσο;

Απάντησηnikodim2...@gmail.com
5 Αυγούστου 2013 στις 19:04
Σωστός!!!
Το ότι πούλησε(αν είναι αλήθεια) ψηφιακό τηλεοπτικό σταθμό πανελλαδικής 
εμβέλειας στη συγκεκριμένη συγκυρία θα λέει πάρα πολλά για αυτούς που κινούν τα 
νήματα στο ΚΚΕ.και όποιος κατάλαβε κατάλαβε,για τους υπόλοιπους σανό.
Και αν ισχύει και η πληροφορία του Ενικός για τον αγοραστή (Βρυώνης) τότε η 
ζημιά θα είναι πολλαπλάσια..
Κρίμα τόσοι αγώνες για να καταλήξει το κόμμα μαριονέτα.

ΑπάντησηLeave a Comment
Name*

Email*



Submit Comment


Αντιδωρο





Βρειτε μας
HOTDOC ΤΕΥΧΟΣ 33ΦΑΚΕΛΟΣ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ
________

Orasi mailing list
για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση
orasi-requ...@hostvis.net
και στο θέμα γράψτε unsubscribe

Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της λίστας 
στείλτε email στην διεύθυνση
Orasi@hostvis.net

διαβάστε τι συζητά αυτή η λίστα
http://hostvis.net/mailman/listinfo/orasi_hostvis.net

Για το αρχείο της λίστας
http://www.mail-archive.com/orasi@hostvis.net

παλαιότερο αρχίο (έως 25/06/2011)
http://www.freelists.org/archives/orasi
__________
NVDA δωρεάν αναγνώστης οθώνης ένα πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού
http://www.nvda-project.org/
__________
Για καλή Ελληνική και ξένη μουσική, Θεατρικά έργα από το ελληνικό και παγκόσμιο 
ρεπερτόριο επισκεφθείτε το
http://www.isobitis.com
Φιλοξενείται δωρεάν από τον server της orasi mailing list
http://www.hostvis.net

______________

________

Orasi mailing list
για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση
orasi-requ...@hostvis.net
και στο θέμα γράψτε unsubscribe

Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της λίστας 
στείλτε email στην διεύθυνση
Orasi@hostvis.net

διαβάστε τι συζητά αυτή η λίστα
http://hostvis.net/mailman/listinfo/orasi_hostvis.net

Για το αρχείο της λίστας
http://www.mail-archive.com/orasi@hostvis.net

παλαιότερο αρχίο (έως 25/06/2011)
http://www.freelists.org/archives/orasi
__________
NVDA δωρεάν αναγνώστης οθώνης ένα πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού
http://www.nvda-project.org/
__________
Για καλή Ελληνική και ξένη μουσική, Θεατρικά έργα από το ελληνικό και παγκόσμιο 
ρεπερτόριο επισκεφθείτε το
http://www.isobitis.com
Φιλοξενείται δωρεάν από τον server της orasi mailing list
http://www.hostvis.net

______________

Απαντηση