Να το κάνουμε σαν τους πόντιους χαχα.
--Κώστας--

----- Original Message ----- From: "Spiros Skordilis" <spyri...@icloud.com>
Sent: Saturday, August 17, 2013 6:59 PM
Subject: Re: [Orasi] Θάλασσα κι ουρανός! ένα ποίημα βγαλμένο απ’το αιγαίο!

Την πρώτη εγκονή μου θα την δώσουμε του πέτρου για να την υμνής με τους στοίχους σου.

Από το iPhone μου

17 Αυγ 2013, 6:47 μ.μ., ο/η Νίκος Χαρίτος <nxari...@hol.gr> έγραψε:

Θάλασσα κι ουρανός! ένα ποίημα βγαλμένο απ’το αιγαίο!

Σε ένα ζωγράφο ζήτησα, δίχως να υπερβάλει,

Να φτιάξει το πορτρέτο σου, να σε έχω ζωγραφιά.

Μα αυτός τα βρήκε δύσκολα! Τι χρώματα να βάλει;

Να απεικονίσει στον καμβά, τη σπάνια ομορφιά;

Δε μπορώ να αναλάβω μου απαντάει!

Και τη μέγιστη αν βάλω υπερβολή.

Η αλαβάστρινη ομορφιά της ξεπερνάει,

των ζωγράφων τη δουλειά, κατά πολύ.

Η μορφή σου μοιάζει θαλασσογραφία!

Είσαι θάλασσα, μαζί και ουρανός!

Αδικείσαι κι όταν βγεις φωτογραφία,

Τέτοιο θαύμα, δεν το πιάνει ούτε ο φακός!

Από ένα γλύπτη ζήτησα, άγαλμα να σε κάνει!

Αφού δε σε έχω ζωγραφιά, να σε έχω σαν γλυπτό.

Σε ξύλο, μπρούτζο, ή σε πυλό! Την τέχνη του να βάλει,

Για τις επόμενες γενιές, να μείνεις φυλακτό!

Δε μπορώ να αναλάβω μου απαντάει!

Και τη μέγιστη αν βάλω υπερβολή.

Η αλαβάστρινη ομορφιά της ξεπερνάει!

Και την τέχνη των γλυπτών, κατά πολύ.

Η μορφή σου μοιάζει θαλασσογραφία!

Είσαι θάλασσα, μαζί και ουρανός!

Αδικείσαι κι όταν βγεις φωτογραφία,

Τέτοιο θαύμα, δεν το πιάνει ούτε ο φακός!

Σε ένα συνθέτη ζήτησα, τραγούδι να σου βγάλει!

Στίχους να βάλει εξαίσιους, με αιθέρια μουσική!

Της ομορφιάς βασίλισσα, με στέμμα στο κεφάλι!

Φωνάρες να σε τραγουδούν! Και να’σαι μαγική.

Δε μπορώ να αναλάβω μου απαντάει!

Και τη μέγιστη, αν βάλω υπερβολή!

Η αλαβάστρινη ομορφιά της ξεπερνάει

Και εμπνεύσεις συνθετών, κατά πολύ.

Η μορφή σου μοιάζει θαλασσογραφία!

Είσαι θάλασσα, μαζί και ουρανός!

Αδικείσαι κι όταν βγεις φωτογραφία,

Τέτοιο θαύμα, δεν το πιάνει ούτε ο φακός!

``Νίκος Χαρίτος