καλημερα στα κοριτσια μας της παρεας απο τη λυγω ζεστη ροδο σημερα σταματης
----- Original Message ----- From: "Natasa Brenta" <brenta.2...@gmail.com>
Sent: Tuesday, October 08, 2013 10:32 PM
Subject: Re: [Orasi] Καλησπέρα σε όλη την παρέα!

καλησπέρα Νικολέτα. Εγώ δεν αναρτώ δυστυχώς πολλά πράγματα στη λίστα αλλά και εγώ όπως και οι υπόλοιποι απολαμβάνω τις δικές σου αναρτήσεις. Τις περιμένω επομένως πως και πως, όπως και τον καφέ που έχουμε πει να πιούμε αλλά δυστυχώς δεν τα έχουμε καταφέρει ακόμη. Ούτε από τη Βραζιλία να ερχόταν!!Βέβαια, το φταίξιμο είναι μάλλον δικό μου, αλλά μεταξύ μας αυτό έτσι;χαχα!
Φιλικά
Νατάσα
----- Original Message ----- From: "Νίκος Χαρίτος" <nxari...@hol.gr>
Sent: Tuesday, October 08, 2013 8:27 AM

σε ευχαριστώ! αντεύχομαι να κάνεις κι εσύ κάποτε έναν γλύκα.
Στις 8/10/2013 1:25 πμ, ο/η Nickoletta Bakopanos έγραψε:
Καλή πρόοδο στον μικρό. Σου εύχομαι να τον δεις όπως ονειρεύεσαι. Ο ανιψιός μου σίγουρα είναι γλύκας, έχει την γλύκα της μαμάς του. Κατά το ήμισυ είναι Μπακοπάνος… Δεν μπορώ να μην παινέψω το σπίτι μας!

Νικολέττα Μπακοπάνου
-----Αρχικό μήνυμα----- From: Νίκος Χαρίτος