σε ευχαριστώ πολύ! τα κατάφερα με τη βοήθειά σου φυσικά!
Στις 16/10/2013 3:13 μμ, ο/η γρηγόρης αργυρόπουλος έγραψε:

καλησπέρα χρυσούλα. αφού κάνεισ τα παραπανω επιλέγοντας με το βελάκι παράδειγμα αποθήκευση, πατωντάς ένα tab σου εμφανίζει ένα πεδιο που σου λεεί με τι να το αποθηκεύσει, η πρώτη επιλογή ειναι microsoft word πατώντας ένα ακόμη tab σε ρωτάει αν θέλεις η παραπάνω ενέργεια να γινεται πάντα με το επιλεγμε΄νο πρόγραμμα, ένα tab και έχει το οκ. πατάς εντερ . εν συνεχεία σου ανοιγεί την φόρμα αποθήκευσης όνομα αρχείου κλ'π. συνεχίζεις κάνωντάς την διαδηκασία αποθήκευσης, που είναι έυκολη. αν κάτι δεν το εξυγησά καλά εδώ είμαστε.
γρηγόρης
Στις 16/10/2013 12:02 μμ, ο/η Χρυσούλα Καραθύμιου έγραψε:
Γεια σου Γρηγόρη!
Το έκανα κι εγώ αυτό,
μου αποθήκευσε το συνημμένο όντως,
αλλά πήγα να το ανοίξω και δεν άνοιγε.
Θα το ξανά προσπαθήσω όμως.
     Σε ευχαριστώ πολύ πάντως.
Στις 16/10/2013 11:40 πμ, ο/η γρηγόρης αργυρόπουλος έγραψε:

καλημέρα χρυσούλα. όχι μόνο αυτό αλλά, δεν γίνεται πλέον το άνοιγμα τους με τον παλιό τρόπο δυστηχώς. είναι μπελαλήδικο. θα σου πω πως το κάνω εγώ δίχως να είμαι ειδικός. ανοίγουμε το μηνυμα που μας λέει και διαβάζουμε οτι έχουμε ένα συνημένο, μετά με διαδοχικά tab"ο αριθμός εξάρτάται απο τους παραλύπτες απ΄όσο έχω καταλάβει, πηγαίνουμε σε μια επιλόγη που μας λέει μη επιλεγμένο, με διάστημα το επιλέγουμε και παταμε εντερ, με βελάκια πάνω-κάτω βρίσκουμε τις επιλογές άνοιγμα ή αποθήκευσή; και πατάμε εντερ σε αυτο που επιθυμουμε.. ελπίζω να βοήθησα.
γρηγόρηςς
 16/10/2013 9:41 πμ, ο/η Χρυσούλα Καραθύμιου έγραψε:
Καλημέρα σε όλους!
    πριν μερικές μέρες η πωλίνα μας ρωτούσε εδώ
για τους κωδικούς του Thunderbird
Ψάχνοντας για ένα δικό μου πρόβλημα βρήκα που είναι.
πας εργαλεία, επιλογές
και με δεξί βελάκι βρίσκεις την ασφάλεια.
πατάς μια φορά ταμπ και πάλι με δεξί βελάκι βρίσκεις την επιλογή κωδικοί. Με ταμπ τους βρίσκεις λοιπόν και πατάς πάνω στην απόκρυψη και στους εμφανίζει όλους.
  Τώρα να σας ρωτήσω και για το δικό μου πρόβλημα,
Παίρνοντας μια ενημέρωση του Thunderbird δεν ξέρω γιατί
αλλά δεν μπορώ να αποθηκεύσω τα συνημμένα,
δεν βρίσκω πουθενά αποθήκευση συνημμένων
ή κάτι παρόμοιο πως παλιά.
Μήπως γνωρίζει κανείς σας?
    ευχαριστώ!

Χρυσούλα