Τέλιωσαν και στην Καλλιθέα.
Η πρόνια λέει πως για φρέσκο πράμα να πάμε στα κεπ αρχές Νοέμβρη.
Θανάσης.

-----Αρχικό μήνυμα----- From: George Alikaniotis
Sent: Wednesday, October 16, 2013 11:18 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] ανανέωση καρτών.

Καλησπέρα Νίκο.Στα κεπ των Αμπελοκήπων υπάρχουν.Γιατι και εγω εκει πήγα.Δεν
ξέρω τώρα γιατι η Κατερίνα δεν βρήκε.Ισως είχε πάει οταν ηδη ειχαν
τελειώσει.Με φιλικούς χαιρετισμούς.
----- Original Message ----- From: "Νίκος Χαρίτος" <nxari...@hol.gr>
Sent: Wednesday, October 16, 2013 10:15 PM

με τα πολά, αυτό το ξέχασα. αφού λοιπών δε βρήκε η γυναίκα μου κουπόνια στα κεπ των Αμπελοκήπων, παίρνω κι εγώ τηλέφωνο στα κεπ των Σεπολίων. τελειώσανε κύριε μου λέει κάπως έντωνα μία υπάληλος. εγώ ψύχρεμος τη ρωτάω! γνωρίζεται αν θα σας φέρουν άλα; εκείνη πιο εκνευρισμένη μου απαντά. γιατί να μας φέρουν άλα; για να πάρουν και αυτοί που δε δικαιούνται; ψηλοανεβάζω κι εγώ τον τόνο! και που ξέρετε εσείς κυρία μου ότι πήραν όλοι όσοι δικαιούνται; ακούστε τώρα τη θεϊκή απάντηση! όποιος πρόλαβε πήρε κύριε! δεν έχω καμία άλλη ενιμέρωση! και μου το κοπανάει στα μούτρα! να πω για άλλη μιά φορά για το βελτιωμένο κράτος που οραματίστηκαν κάποιοι; άσε! ότι είπα, είπα!
Στις 16/10/2013 9:59 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε:
σύμφωνα με πληροφορίες απο συναδέλφους παρατηρήτε έλειψη κουπονιών. συγκεκριμένα απο χθές στην πρόνοια της αθήνας και σε αρκετά κέπ.