Γεια χαρά σε όλους.
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σας λόγια.
Δυστυχώς τον τελευταίο καιρό δε γράφω συχνά στη λίστα γιατί εδώ στη Χαλκιδική
που βρισκόμαστε αυτό το διάστημα οι δουλειές για να κάνουμε το σπίτι μας
ανθρώπινο είναι πολλές.
Μπογιατζήδες, υδραυλικοί ηλεκτρολόγοι, αλουμινάδες είναι μερικά παραδείγματα.
Ελπίζω τώρα που κάπως σταθεροποιήθηκε η κατάσταση να έχω περισσότερο χρόνο.
Ευχαριστώ και πάλι όλους.
Φυσικά θα ενημερώσω και για τις εμφανίσεις μας εδώ στη Θεσσαλονίκη. Προς το
παρόν, το μαγαζί προσπαθεί να πάρει άδεια λειτουργίας με κάποιες δυσκολίες.
Τα λέμε.

Νεκτάριος.