ε ρε σπυρο εχεται κατι το τραγουδιστο εσεισ οι κερκιρεοι ρε φιλε οι κυπριοι παλι το ιδιο μηλανε οσουσ ξερω εχουνε την ιδια χρια ολοι

From: "Σκορδίλης Σπύρος" <spyri...@otenet.gr>
Sent: Tuesday, November 19, 2013 8:01 AM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] Μία μικρή ηχογράφηση με την φωνή μου

χάχά καλημέρα. με την λογική του σταμάτη, ο κώστας με τον αλέξανδρο λόγο πάτρας έπρεπε να μιλάνε ίδια. ο γρηγόρης με τον μπελίρη λόγο θεσσαλονίκης και εγώ με τον θύμη λόγο κέρκυρας. ----- Original Message ----- From: "Nikos Demetriou" <nikosdemetr...@googlemail.com>
Sent: Monday, November 18, 2013 11:10 PM

χαχα.
Πάντως είμαστε συνονόματοι. Ίσως και στις φωνές να τεριασαμε λίγο.
Εγώ δεν νομίζω να μοιάζουν οι φωνές μας.
Ίσως λόγο της ντροπαλότητας να βγήκε λίγο έτσι.
Νίκος

-----Original Message----- From: stamatis mastoros