Εμένα πάντως δεν θυμάμαι να μου έκανες ποίημα. Βάλε με στα νέα μέλει, δεν πειράζει που έχω παλιώσει πια. καλύτερα αργά παρά ποτέ!

Νικολέττα Μπακοπάνου
-----Original Message----- From: Νίκος Χαρίτος
Sent: Monday, December 09, 2013 6:06 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] πρός νίκο χαρίτο.

κοίτα τι μου κάνει τώρα! λοιπών, εγώ να τα συμπληρώσω και να τα εντάξω
στο παλεότερο ποίημα που λέγεται, για τα μέλη της λίστας. αν και θα
είναι λιγάκι άκαιρο, γιατί κλείνωντας, εύχομαι σε όλους καλό καλοκαίρι
χαχα! από σένα όμως, επιδή ξεχνάω εύκολα, θέλω να μου απαριθμίσεις ένα
ένα νέο μέλος ξεχωριστά.
Στις 9/12/2013 7:03 πμ, ο/η Σκορδήλης Σπύρος έγραψε:
αγαπητέ φίλε, όπως ίσως γνωρίζης η λίστα εμπλουτίστικε με νέα μέλη. σε παρακαλώ λοιπόν να συμπληρώσης τα άντίστοιχα ποιήματα για τον καθένα ξεχωριστά.