καλημέρα! αυτή η πρόκα στην παλάμη της καρδιάς ρε παιδί μου, πολύ αδόκοιμος όρος. όσο γι αυτό που έβαλα εγώ, με χαλάει που έκαναν τη φωνή της εντελώς κομπιουτερίστικη. νομίζω αν το έλεγε η Πεγκάρα, θα ζωγράφιζε.
Στις 10/12/2013 3:48 πμ, ο/η Χρυσούλα Καραθύμιου έγραψε:
Νίκο αυτό το τραγούδι που μας έβαλες
έχει πολύ όμορφα λόγια, καλή μουσική, πολύ γλυκά το τραγουδάει η Ελεάνα όμως,
έχει ένα μεγάλο κακό,
όταν το ακούω μου θυμίζει τα παιδικά αρμόνια kasio.
Θέλω να πω μ' αυτό ότι έχει πολύ κακή ενορχύστρωση. Το αδικεί...
Επίσης όταν εγώ άκουγα το τραγούδι που μας έβαλε η Ελένη
μου θύμισε αυτό:
http://www.youtube.com/watch?v=fUAkxL4GLRs
Στις 10/12/2013 12:16 πμ, ο/η Νίκος Χαρίτος έγραψε:
πολύ ωραίο το τραγουδάκι. δεν το ίξερα. μόλις το άκουσα, στο μυαλό μου ήρθε αυτό!
http://www.youtube.com/watch?v=WJg2C-iEhGY
Στις 9/12/2013 11:25 μμ, ο/η Eleni έγραψε:
Φρεντούλα μου, παρόλο που κάτι περίεργο παίχτηκε και δεν ανοίγει το τραγούδι, το βρήκα και γω και το άκουσα. Σε ευχαριστώ που μου θύμισες τα παλιά. Αχ αυτές οι τετάρτες από το Φεβράρη του 8 και μετά! Είχα γράψει 1 ποίημα στο παλιό μου κινητό σχετικό, και καλά που το θυμήθηκα να το φωρτήσω καμιά μέρα να μεταφέρω τα παλιά μου στον υπολογιστή. Θα βάλω και εγώ τον σύνδεσμο με το τραγούδι, και ελπίζω να ανοίξει τώρα. Πάντως, και η μουσική και οι στίχοι, είναι όλα τα λευτά. Ευχαριστώ ξανά:
http://www.youtube.com/watch?v=eJ48BlhS86w

-----Original Message-----
From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of Marina Apostolou
Sent: Monday, December 09, 2013 8:46 PM
To: 'orasi mailing list'
Subject: [Orasi] Τετάρτη βράδυ

Ένα τραγούδι αφιερωμένο στην φρεντούλα μου. Εύχομαι να σου αρέσει. Ακούσε το και θα καταλάβεις. Επίσης και σε όσους αρέσει αυτό το είδος μουσικής.

Μαρίνα.

http://www.youtube.com/watch?v=VwVOWjqC3M

για την διαγραφή σας από αυτή την λίστα στείλτε email στην διεύθυνση orasi-requ...@hostvis.net και στο θέμα γράψτε unsubscribe

Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της λίστας στείλτε email στην διεύθυνση Orasi@hostvis.net

NVDA δωρεάν αναγνώστης οθώνης ένα πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού http://www.nvda-project.org/ __________ Για καλή Ελληνική και ξένη μουσική, Θεατρικά έργα από το ελληνικό και παγκόσμιο ρεπερτόριο επισκεφθείτε το http://www.isobitis.com