From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of Νίκος Χαρίτος
Sent: Wednesday, December 11, 2013 10:24 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Τετάρτη βράδυ

να σε ρωτήσω ρε Μαρινάκι! και χωρίς παρεξίγηση δηλαδή! το Φρεντούλα μου είναι
κάποιο όνομα; ή είναι αυτό που κατάλαβα; δηλαδή φιλεναδούλα μου στα Αγκλικά; αν
έκανα γκάφα, μην γελάσεις και πολύ. ή μάλλον, ξεκαρδίσου ρε παιδί μου, δεν
τρέχει τίποτα χαχα!
Στις 11/12/2013 6:41 μμ, ο/η Marina Apostolou έγραψε: