Νεκτάριε λοιπόν
ήθελα να γράψω στο προηγούμενο μήνυμά μου,

πολύ μου αρέσει αυτό το πάντρεμα της
τζαζ μουσικής,
με τον αμανέ...
όμως, δεν το έγραψα έτσι
γιατί φοβήθηκα ότι θα έκανα καμιά πατάτα.
και όχι τίποτα άλλο... ποιος άντεχε τον Σπύρο που θα με δούλευε χάχα!
Τελικά ψιλοείχα δίκιο.
      καλές επιτυχίες!
Στις 31/1/2014 6:52 μμ, ο/η Nektarios Mallas έγραψε:
Λοιπόν Χρυσούλα να σου πω.
Αν και αυτό το τραγούδι φαινομενικά είναι λιγότερο εντυπωσιακό από το άλλο,
ερμηνευτικά είναι ποιο δύσκολο και πολύπλοκο.
Πραγματικά ο Απέργης είναι πολύ καλός σε αυτό το ιδιαίτερο είδος της ethnic
jazz.
Εγώ προσωπικά είμαι πολύ ευτυχισμένος που δουλεύω κοντά του. Είναι δάσκαλος.

Νεκτάριος.