ήμουν στην χωλ και έφυγα αρων άρων γιατί μου είχαν πουλήσει μεγάλο παραμύθι. στον οτέ εκτος του πακέτου που έχεις δηλαδή δωρεαν αστικά, υπεραστικά, ειναι σιγουρο πως δικαιούσαι και τις δωρεαν μονάδες λόγω τυφλότητας γιατί πριν λίγο καιρό που ρώτησα στον οτέ μου είπαν πως δεν γίνεται και τα δύο μαζί. αλέξανδρος.
From: "Dimitrios Tsakiridis" <dtsa...@otenet.gr>
Sent: Saturday, February 01, 2014 1:36 PM
To: "'orasi mailing list'" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] Επανήλθα ξανά

Καλημέρα Αλέξανδρε:

Η μεταφορά του internet από τη Hol στον Οτέ, είναι ατελώς.
Η μεταφορά της γραμμής, χρεώνεται με 31 ευρώ.
Οσον αφορά το πάγιο, όλο το πακέτο είναι 27.90, ενώ μετά τους 6 μήνες το πάγιο είναι 32.90. Στην Ελλας On line, το πάγιο ήταν 28 ευρώ, αλλά χρεόνονται ως νούμερα υψιλής χρέωσης όλα τα πενταψήφια του Οτέ, δηλαδή εάν έπαιρνες για ραντεβού στον Εοπυ, θα χρεονόσουν με 1 ευρώ το λεπτό. Επίσης, εάν έπαιρνές ένα νούμερο που ξεκινούσε από 800, ή 801, ή 807, θεωρούνταν και αυτά νούμερα υψιλής χρέωσης. Όλα αυτά, δεν μου τα είχαν πεί όταν μου σύστησαν την προσφορά, αλλά τα διαπίστωσα στην πορεία, όταν πλήρωνα υπέρογκους λογαριασμούς, 110 ευρώ το μήνα, 90, το κατώτερο 60 ευρώ το μήνα. Εκεί που μου τη βάρεσε στα νεύρα και έφυγα από τη Hol, για 7 μέρες έλειψα από το σπίτι, ήταν τις μέρες της πρωτοχρονιάς.
Μου ήρθε μηνιαίος λογαριασμός 40 ευρώ, όταν το πάγιο ήταν 28 ευρώ.
Μου χρέωσαν 12 ευρώ, σε τι;
Στον Οτέ όπως ξέρουμε, τα νούμερα που ξεκινούν από 800, δε χρεόνονται, ενώ τα νούμερα που ξεκινούν από 801, ή 807, χρεόνονται με μια αστική μονάδα. Επίσης, όλα τα πενταψήφια του Οτέ, χρεόνονται από 35 ή 40 λεπτά, έως μισό ευρώ, ανάλογα το πενταψήφιο, στο περίπου. Εκτώς τις 1000 μονάδες που έχουμε ως τυφλοί στον Οτέ, έχουμε και 20 κλήσεις δωρεάν σε νούμερα του τηλεφωνικού καταλόγου, πράγμα το οποίο μου το διευκρίνησαν κι από τον Οτέ.

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.