Γεια σας.
Πολύ ενδιαφέρον ακούγεται.
Η εφαρμογή δεν φενεται να έχει εμφανιστεί ακόμα στο google play.
Πιστεύω πως θα είναι διαθέσημη από εδώ.
https://play.google.com/store/apps/developer?id=Vodafone.Greece
Ελπίζω πως και εμείς θα έχουμε πρόσβαση από Κύπρο αφού ο παροχέας cyta
συνεργάζεται με την vodafone εδώ και χρόνια.
Στα κινητά μας στην ένδειξη δεικτίου ήτε θα γράφει cyta mobile
vodafone ή cytavoda για συντομία.
Νίκος