παντως, πολλές φορες ετυχε η τραπεζα να δοσει πλαστα νομισματα. τωρα τι λετε εσεις δεν ξερω. ο σπυρος ο αδελφος μου απαυτή την ιστορια εχασε 150 ευρω που ηταν πλαστακαι του τα εδωσε η τραπεζα. κιεγω μια φορα οταν ειχαμε τις δραχμες πηρα δεσμιδα με 100 χιλιαδες δραχμες, πηγα να τις καταθεσω σε μία αλλη τραπεζα και τελικαηταν 99. δυστυχως δν τα ειχα μετρησει γιατι ειχα εμπιστοσυνη στην εννοια δεσμιδα, κιαπο τοτε δεν φευγω απο τραπεζα αν δεν τα μετρήσω. ----- Original Message ----- From: "Σκορδίλης Σπύρος" <spyri...@otenet.gr>
Sent: Wednesday, February 05, 2014 10:25 PM
Subject: Re: [Orasi] ΕΡΩΤΗΣΗ

να ξεκαθαρίσουμε το εξής. τα χρήματα που φορτώνοντε στο μυχάνημα είναι ελεγμένα, πλήν όμως το λάθος πάντα παίζη. ιδιέτερα όταν η πλαστότητα είναι αρκετά επιτυχής. έχη τύχη το ενα μυχάνημα να το βγάζη πλαστό και το άλλο όχι. τα χρήματα που κατατίθεντε μένουν στο μυχάνημα. δεν δίνοντε την ίδια στιγμή για ανάληψη. σπύρος ----- Original Message ----- From: "Νίκος Χαρίτος" <nxari...@hol.gr>
Sent: Wednesday, February 05, 2014 10:13 PM

εκτώς από τις αναλήψεις στα μηχανήματα, γίνονται και καταθέσεις. αποκλείεται λοιπών κάποιος να κατέθεσε το πλαστό χαρτονόμισμα; εκτώς βέβαια και αν το μηχάνημα το αναγνωρίζει και δεν το αποδέχεται. σε κάθε περίπτωση είναι μπέρδεμα, μιας και ο Αλέξανδρος δε μπορεί να αποδείξει ότι κατέθεσαι τα χαρτονομίσματα της ανάλειψης που έκανε.
Νίκος.
Νίκος.
Στις 5/2/2014 8:10 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε:
η δική μου συνταγή, είναι περίπου ίδια με του γιάννη. καταρχάς πρέπει να καταλάβης ότι έχης μπλέξη. η τράπεζα δεν θα δεχθή καταρχάς ότι έδωσε πλαστό χαρτονόμισμα. θα σου αντιτίνη ότι τα ελένχη. εσύ θα πάς στον διευθυντή πάντα ήπια γιατί μπορή να σου αντιστρέψουν την κατηγορία και στην περίπτωσι που δεν γίνη δεκτό θα απευθινθής γραπτώς στην υπηρεσία παραπόνων της τράπεζας με μικρές πιθανότητες δικαίωσης. ότι κάνης πάντως να ξέρης θα κινήσε ήπια και χωρίς φωνές γιατίμπορή να μπλέξης. σπύρος ----- Original Message ----- From: "Αλεξανδρος Δημητρόπουλος" <alexandrosdi...@hotmail.com>