σε ευχαριστώ πολύ.
Νίκος.
Στις 22/3/2014 11:06 μμ, ο/η Γιωργος Καλουδακης έγραψε:
Συγχαρητήρια Νίκο για τά ποιήματά σου.δέν ίμαι ειδικός γιανακρίνω το τεχνικό μέρος τωνποιημάτωνδηλαδή μέτρημασυλλαβών κλπ.αλλά επι της ουσίας μου άρεσε η γλαφυρότητα της περιγραφής των γεγονότων που σημάδεψαν τη ζωή σου.Δεν σου κρύβω ότι συγκινήθηκα στο άκουσμα ενός προσώπου που ανέφαιρες. Συμπερασματικάθα έλεγα ότιάκουσα την κατάθεση ψυχής ενός αξιόλογου προσώπου με την γλαφυρότητα,λτον πλούσιο συναισθηματισμό,τις αλήθειες που λίγοι μολογούν δημόσια.Θυμάμαι ότι μου το είχες αναφαίρει από την Ραμόνα ότι θα επιχειρούσες να γράψεις τη ζωή σου σε έμμετρο ποίημα και ομολογώ ότι σε είχα πιστέψει τότε και νάσου το αποτέλεσμα. Περισσότερα πα μπορούσε να σου πεί η γυναίκα μου πουόπως ξέρεις γράφει πολλά έμμετρα ποιήματα.Μια μέρα θα βάλωένα στη λίστα.Φιλικά Γιώργος

From: "Νίκος Χαρίτος" <nxari...@hol.gr>
Sent: Monday, March 17, 2014 11:38 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] χαρίτου νίκου. η ζωή μου ενα ποίημα.

αφού ευχαριστήσω το Σπύρο για τα καλά του λόγια, να πω πως είναι μεγάλη η χαρά μου, που επιτέλους ολοκλήρωσα κάτι που είχα αρχίσει από τον Οκτώβριο. θέλω να σας ευχαριστήσω εκ των πρωτέρων, για το χρόνο που θα αφιερώσετε διαβάζοντας αυτά που γράφω. σας βεβαιώνω, ότι τα γεγονότα που περιγράφω, είναι όλα, πέρα για πέρα αληθινά. η κάθε κριτική είναι δεχτή, ακόμαι και αν είναι αρνητική. όσο για το σημείο που στενοχώρησε το Σπύρο, σπάω το κεφάλι μου, όμως δεν το βρίσκω. ας μείνει ένα κουίζ για τη λίστα. εύχομαι καλή ανάγνωση και ζητώ συγνώμη για τις ατέλειες της ηχογράφησης.
Νίκος.
Στις 17/3/2014 10:53 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε:
Με ιδιαίτερη χαρά εδώ και μέρες ο φίλος Νίκος Χαρίτος μου εκμυστηρεύτηκε πως ετοιμάζει την έμμετρη αυτοβιογραφία του. Τον ενθάρρυνα και περίμενα. Δεν σας κρύβω πως σήμερα διαβάζοντας συγκινήθηκα τόσο για τις όμορφες προσωπικές του στιγμές, όσο και για την γλαφυρή αποτύπωση γεγονότων που αφορούν τον χώρο. Περιδιαβαίνει σε χώρους και πρόσωπα αγαπημένα και τα παρουσιάζει με ακρίβεια και σεβασμό. Του αξίζουν θερμά συγχαρητήρια. Όμως με στεναχώρησε σε ένα σημείο. το ποίο δεν το ανέφερα ούτε στον ίδιο. όμως Με τον ρεαλισμό που πρέπει να διακρίνει τα προχωρημένα μου χρόνια τον συγχωρώ. Αφήνω όμως να το βρείτε και εσείς και αυτός. Καλή ανάγνωση.πατήστε εδώ.

www.hostvis.net/audiobooks/nikos.7z