συμπληρώνοντας το Σπύρο, θα σου πρότεινα, να έρθεις σε επαφή με συνφοιτητές σου βλέποντες και να πάρεις μια ιδέα με τι ακριβώς πραγματεύονται εκείνοι πάνω στο αντικείμενο, ώστε να ξέρεις πάνω κάτω, τις προσαρμογές για έναν τυφλό που θα πρέπει να διεκδικήσεις. θεωρώ ότι τα νέα παιδιά, θα σε βοηθήσουν πολύ.
Νίκος.
Στις 31/3/2014 12:16 μμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος έγραψε:
χρίστο βάζης δύσκολα. θα μπλέξης με πολλά πράγματα. απο την αδιαφορία των συναδέλφων μέχρι τους σκληρούς μυχανισμούς του συναφιού που δεν θέλουν τέτιες προτοβουλίες αν δεν εκπορεύοντε απο αυτούς και δεν έχουν τις ευλογίες τους. οστόσο θα σου πρότινα να μήν τα παρατήσης αφού θέλης να το παλέψης. αν υπάρχουν άλλοι συνάδελφοι βρεθήτε και να το προχωρήσετε. απο την πλευρά μου αν βρώ συνφοιτητές σου θα στους στείλω. και σε ότι άλλο χρειαστής θα είμαι παρών. σπύρος ----- Original Message ----- From: "Christos Koromilas" <ckoromi...@hotmail.com>
To: "Ορασις" <Orasi@hostvis.net>; "Μοιρασου" <mira...@playfm.gr>
Sent: Monday, March 31, 2014 12:07 PM
Subject: [Orasi] Τριτοβάθμια εκπαίδευση και προσβασιμότητα

Το ακαδημάικό έτος 2012 2013 μπήκα στην ΑΣΟΕΕ στο τμήμα πληροφορικής ελπίζοντας ΄΄οτι εφόσον με δέχθηκαν με τον κωδικό της πάθησης μου θα υπήρχε ο τρόπος για να μπορέσω να μελετήσω τα μαθήματα μου και να μπορέσω να φανώ χρήσιμος στην κοινότητα μας σχεδιάζοντας προγράμματα κι εφαρμογές που θα βελτίωναν την καθημερινότητα μας. Μετά ένα μήνα παρακολούθησης μαθημάτων κι επαφών μου με διάφορους αρμόδιους , που όλοι ενδιαφέρονταν και κόπτονταν, αλλά δεν έκαναν τίποτα απολύτως αναγκάστηκα να τα παρατήσω σφόδρα απογοητευμένος. Τώρα το ξανασκέφτομαι και θέλω να ασχοληθώ με το θέμα ανακατεύοντας τα νερά μήπως κι στο μέλλον τα παιδιά που δεν βλέπουν έχουν τη πρέπουσα φροντίδα κι αντιμετώπιση των αναγκών τους γιατί αυτό που εγώ κατάλαβα είναι ότι προσβασιμότητα θεωρούν να υπάρχουν ράμπες για να μπορούν να πηγαίνουν στις τάξεις τα παιδιά που έχουν κινητικά προβλήματα και τίποτα άλλο. Θα ήθελα τις συμβουλές και τις σκέψεις σας για έναν τρόπο αντίδρασης και γνωστοποίησης του προβλήματος και την οργάνωση του όλου θέματος θα την αναλάβω εγώ..

Christos Koromilas
fax   +30 210 211 32 31
mb    +30 6936396941
skype name    ckoromilas