Χρηστάρα συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου και τα μετάλια. Εύχομαι και σε επαναλήψεις. Οσο για την τοποθεσία είχα διοργανώσει με τον σύλλογό μου διήμερη εκδρομή στα μέρη που ανέφαιρες. Φιλικά Γιώργος

From: "Christos Koromilas" <ckoromi...@hotmail.com>
Sent: Monday, March 31, 2014 10:41 AM
To: "Ορασις" <Orasi@hostvis.net>; "Μοιρασου" <mira...@playfm.gr>
Subject: [Orasi] Νάουσσα κολυμβητικό τετραεθνές τουρνουά

Φίλοι μου ,
η Νάουσσα είναι μία υπέροχη , πανέμορφη πόλη.
Εμείς μείναμε στο ξενοδοχείο ΒΈΡΜΙΟ στον Αγιο Νικόλαο εκεί που είναι το κολυμβητήριο , λίγο έξω απότην πόλη σε μία μαγευτική τοποθεσία μέσα στα πλατάνια και πολλά νερά . Οι άνθρωποι είναι πολύ καλοί , εξυπηρετικοί και ευαισθητοποιημένοι στο έπακρο απέναντι στα προβλήματα αναπηρίας. Οι αγώνες ήταν υπόδειγμα διοργάνωσης κι έλαβαν μέρος αθλητές ΑΜΕΑ από Τουρκία , Σερβία και Μαυροβούνιο. Όσο για μένα έλαβα μέρος το πρωί στα 50 μέτρα ελεύθερο , όπου θα συναγωνιζόμουν άλλους δύο αθλητές , οι οποίοι δεν κατέβηκαν και κολύμπησα μόνος μου , οπότε καταλαβαίνετε ότι το χρυσό είναι γιαλαντζί. Το απόγευμα όμως στα 100 μέτρα προσθιο ι αγώνας ήταν κανονικός και το πήρα με το σπαθί μου , αν και είμουν γενικά πολύ κουρασμένος κι αγχωμένος . Οπότε έχω να αφιερωσω δύο μετάλλια στους φίλους μου , στο σύλλογο μου τους πρωτοπόρους, στην οικογενεια μου, στην προπονήτρια μουκαι στην ολυμπιακάρα μου.Αυτά λοιπόν και καλή εβδομάδα.

Christos Koromilas
fax   +30 210 211 32 31
mb    +30 6936396941
skype name    ckoromilas