να ρωτήσω και εγώ κάτι, το προγραμμα της βονταφον λειτουργεί σε συνεργασία μετο τοκ μπακ, και απο ότι μου είπαν σε ένα κατάστημα αν έχεις οποιαδήποτε έκδοση ανδρόιτ απο 4 δεν έχει κανένα προβλημα άσχετα με το τι κινητό διαθέτεις, δεν ξέρω αν ισχύει η αν χρειάζεται συγκεκριμένες συσκευές, ακόμα να ρωτήσω όταν βάζεις το τοκ μπακ μιλάει αγγλικά, αυτό πως ρυθμίζεται στα ελληνικά κια ακόμα είναι απαραιτητο να έχεις και την φωνή του δημήτρη ή κάποια άλλη;. αλέξανδρος

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Kostas D. Theodoropoulos
Sent: Sunday, May 04, 2014 6:30 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Κινητό αφής

Λοιπόν φίλε είσαι τυχερός. Το τηλεφωνάκι αυτό τελευταία έκδοση έχει jelly
bin 4.1.2. οπότε λογικά δεν πρέπει να έχεις κανένα πρόβλημα. Ακολούθησε τις
οδηγίες που έχω γράψει πιο πάνω για την ενημέρωση του λογισμικού. Εδώ και ο
σύνδεσμος της είδηςης
http://www.android.gs/update-lg-optimus-l4-optimus-4x-hd-to-android-4-1-2-jelly-bean/
περιμένουμε νέα σου.
--Κώστας--