Το δικό μου που είναι νεοαποκτηθέν και δεν το ξέρω καλά, έχει βασική
πληκτρολόγηση μόνο όταν παίρνεις τηλέφωνο και πληκτρολόγηση αφής για όλα τα
άλλα. Πήρα και το φλέκσυ πληκτρολόγιο αλλά ανάθεμά κι αν ξέρω να το δουλέψω.
Στην άλλη πλατφόρμα το φλέκσυ ήταν μια ευτυχία να το χρησιμοποιούμε. Εδώ, τα
πράγματα είναι πιό δύσκολα.
Αυτά.