το θεμα είναι πως εσεις έρχεστε εγώ φευγω,με κάποια πιθανότητα να είμαι εδω για μία μερα το πρωτο δεκαήμερο. αλέξανδρος

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Nickoletta Bakopanos
Sent: Thursday, July 10, 2014 3:59 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Προς τους Πατρινούς και Ηλείους φίλους της λίστας μας.

Κρίμα 11 Αυγούστου επιστρέφω

Nickoletta Bakopanos
Ipad

10 Ιουλ 2014, 3:30 μ.μ., ο/η "George Alikaniotis" <posti...@yahoo.gr> έγραψε:

Καλησπέρα και απο εμένα.Εγώ πάντως θα βρίσκομαι στην πατρίδα απο τις 14 και μετά.Αν είναι και είστε μέχρι τότε ε΄κεί τότε καλώς.Είμαι μέσα.Πολλούς χαιρετισμού σε όλους και όλες.Γιώργος. ----- Original Message ----- From: "Θανάσης Κατσαγάννης" <thkatsagan...@gmail.com>
Sent: Thursday, July 10, 2014 8:11 AM

Μίν τον ακούς Νικολέτα.
Θα είμαι στο χωριό, και θέλω να έρθω στη συνάντιση.
Και άν ζιλεύει πολύ ο Σπύρος, μπορώ να τον φιλοξενήσω και να τον φέρω κι αυτόν.
Αν δηλώσει Αιτολοακαρνανας φυσικα.
Θανάσης.

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Σκορδήλης Σπύρος