Κώστα μου, έχω εκφράσει αρκετές φορές τις αντιρατσιστικές μου απόψεις μέσα από αυτόν τον χώρο και ξανά λέω ότι σε καμία περίπτωση δεν με βρίσκει ούτε στο ελάχιστο σύμφωνη το εν λόγο ρατσιστικό κείμενο ούτε κανένα άλλο παρόμοιο ή έστω κάποιο που είναι ακόμα και ελάχιστα ρατσιστικό. Εξάλλου εγώ ξέρω πολύ καλά τι πάει να πει ρατσισμός και ρατσιστικός αποκλεισμός και είμαι σίγουρη ότι αντιλαμβάνεσαι το λόγο. Σε αυτό όμως που δεν μπορώ να συμφωνήσω είναι αυτό που είπες ότι το ποτήρι ξεχείλισε και όπως αντιλαμβάνομαι έτυχε να είναι πάνω στον Άγγελο. Αυτό μου ακούγετε κάπως άδικο. Εσύ όμως και ο Σπύρος ως διαχειριστές έχετε την πλήρη ευθύνη για αυτόν τον χώρο είτε μας βρίσκουν σύμφωνους οι αντιδράσεις σας είτε όχι.

Νικολέττα Μπακοπάνου
-----Original Message----- From: Kostas D. Theodoropoulos
Sent: Monday, July 14, 2014 4:17 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] η άποψη μου για θέματα δεοντολογίας των αναρτήσεων στην λίστα.

Καλησπέρα Νικολέτα. Πολύ καλά κάνεις και εκφράζεις την άποψη σου. Αποτελεί
δείγμα αμοιβαίας εκτίμησης όπως γνωρίζεις. Σε ότι αφορά την υπερβολή
πράγματι υπήρξε από μέρους μας υπερβολική ανοχή σε αναρτήσεις κατάπτυστες
που εμφορούνταν από τον ρατσισμό και το εθνοτικό μίσος ενώ ήταν απίστευτα
προκλητικές. όταν αναδημοσιεύουμε ένα άρθρο και γνωρίζουμε πως σε μία ομάδα
συνυπάρχουν άνθρωποι με διαφορετικές απόψεις το πλέον ευγενικό είναι να μην
προκαλούμε τον συνομιλητή μας.
Η συγκεκριμένη ανάρτηση ήταν η σταγώνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Το ψέμα και
η σύγχηση δεν αποτελούν ούτε κανώνα συζήτησης ούτε δημοκρατίας. Το να
αναπαράγεις ένα ψευδές δημοσίευμα το οποίο ισχυρίζεται πως οι εβραίοι στο
θρήσκευμαμ έλληνες πολίτες δεν πληρώνουν φόρους στο ελληνικό κράτος είναι
κακοήθεια, αθλιότητα και ψέμα. Τελεία και παύλα.
Ο άγγελος επέμεινε μέχρι την τελευταία στιγμή πάνω σε αυτό. Δεν έχεις αν
θέλεις να ξαναδιαβάσεις τον σχετικό διάλογο.
Το χαχαχα ήταν χαρακτηριστική του απάντηση όταν απάντησε στον Μπάμπη. Εδώ
δεν είμαστε χώρος που ο καθένας μπορεί να κάνει την κακοήθη προπαγάνδα του,
ή να συμπεριφέρεται απρόκλητα στους συνομιλητές του με άθλιο και προσβλητικό
τρόπο.