Εμένα αυτό το μήνυμα του Άγγελου μου δείχνει ότι δεν είχε κακή πρόθεση και ότι προσπαθεί να επανορθώσει και προσωπικά με καλύπτει. Τώρα η επιμονή σε μία μη ισότιμη και μη αντικειμενική συμπεριφορά είναι και αυτή ένα είδος ρατσισμού. Θέλω να πιστεύω ότι οι διαχειριστές μας θα αντιμετωπίσουν έστω και τώρα το ζήτημα αυτό με περισσότερη δικαιοσύνη και αντικειμενικότητα.

Νικολέττα Μπακοπάνου
-----Original Message----- From: κονδυλης
Sent: Tuesday, July 15, 2014 2:15 AM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] με παρακάλεσε ο Άγγελος να το αναρτήσω εκ μέρους του

νομιζω οτι μετα και απο αυτή την απάντιση που έδωσε ο άγγελος θα ήταν πολυ
άδικο και πολύ σκληρό να επημίνει ο κώστας και ο σπυρος σε μια υπερβολική
αποβολή του καλου μας φίλου αγγελου.  και όπως σωστά έγραψε ο χαρήτος και η
μπακοπάνου ΄έχουν γίνει και παλαιότερα επηθέσεις σε μεμονομένες ομάδες
πολητών χωρίς αντίστυχη αντίδραση και διαθεση καταστολής.  άλλωστε ειναι
καλύτερα να καταρύπτουμε τέτοια βρόμικα άρθρα παρά να διαγράφουμε μέλοι της
λίστας,  που θα πρέπει να ειναι η αισχάτη λύση.