μπραβο καλες επιτυχιες

From: "Nektarios Mallas" <nmal...@gmail.com>
Sent: Saturday, August 02, 2014 4:11 AM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: [Orasi] ένα βιντεάκι από την παραλία της Θεσσαλονίκης.

Γεια χαρά.
Όπως ξέρετε αρκετοί εδώ, τις τελευταίες εβδομάδες βρίσκομαι στη Θεσσαλονίκη και στη Χαλκιδική για διακοπές και για να δω φίλους. Αποφάσισα λοιπόν, να κάνω κάποια live στην παραλία της Θεσσαλονίκης κοντά στο άγαλμα του μεγάλου Αλεξάνδρου. Η αλήθεια είναι ότι το έκανα κυρίως για να δοκιμάσω ένα νέο σύστημα με μπαταρίες που έφτιαξε για μένα ο φίλος μου ο Σάκης, αλλά η ανταπόκριση του κόσμου και η καταπληκτική ατμόσφαιρα που δημιουργείται εκεί κάθε βράδυ, με οδήγησαν στην απόφαση να συνεχίσω για αρκετές μέρες ακόμα. Έτσι λοιπόν, θα είμαι εκεί για αρκετές από τις επόμενες μέρες όταν δε βρέχει φυσικά. Έχω ήδη συναντήσει αρκετούς και έχω κάνει και πολλούς νέους φίλους αυτές τις μέρες που είμαι εκεί. Εδώ ένα βίντεο που τράβηξε η κόρη μου από την παραλία την περασμένη εβδομάδα, νομίζω το Σάββατο.
Θα ανεβάσω και άλλα όταν μπορέσω.
https://www.youtube.com/watch?v=rAu6Tlmb524&list=UUMg4Glpbfi9dRsjlUq_TjdA&index=1

Να είστε καλά.
Νεκτάριος.