Αυτό σου το κάνει μόνο στον φάκελο τα έγγραφα μου;
αν σε ένα φάκελο υπάρχουν λίγα αρχεία σου το κάνει;
--Κώστας--

----- Original Message ----- From: "Νίκος Χαρίτος" <nxari...@hol.gr>
Sent: Thursday, August 07, 2014 6:35 PM
Subject: Re: [Orasi] ερώτηση για όποιον γνωρίζει

γεια σου Κώστα! δεν κολάει σε συγκεκριμένο αρχίο. να εξιγήσω καλύτερα τι ενοώ. όταν για παράδειγμα ανοίγω τα έγκραφά μου και πηγαίνω με κάτω βελάκι, όλα είναι μια χαρά. όταν όμως κάποιο αρχίο που θέλω βρίσκεται προς το τέλος και κάνω κοντρόλ και εντ για να πάω στο τέλος, αν μετά πατήσω πάνω βελάκι προκειμένου να επιλέξω το τελευταίο για παράδειγμα αρχίο, τότε μου κολάει. κάπου εκεί στο πάνω βέλος μου παθαίνει την εμπλοκή.
Νίκος.
Στις 7/8/2014 8:10 πμ, ο/η Kostas .D. Theodoropoulos έγραψε:
Καλημέρα Νίκο. Το πρόβλημα πρέπει να βρίσκεται στο συγκεκριμένο αρχείο που κάθε φορά κολάει. δοκίμασε αν για παράδειγμα στο κάνει σε ένα συγκεκριμένο αρχείο. Πχ test.txt
επίσης δοκίμασε να μεταφέρεις το αρχείο που κολάει σε άλλο φάκελο.
--Κώστας--

----- Original Message ----- From: "Νικος Χαριτος" <nxari...@hol.gr>
Sent: Thursday, August 07, 2014 8:03 AM
Subject: [Orasi] ερώτηση για όποιον γνωρίζει

καλημέρα σας! δουλεύω με τα εφτάρια και μου συμβαίνει το εξής. είμαι για παράδειγμα στά έγκραφα μου και ψάχνω ένα αρχίο που έχω αποθηκεύσει εκεί. έτσι ξαφνικά, μου λέει τα έγκραφα μου δεν αποκρίνεται και μου κολάει το συγκεκριμένο σημίο. τα υπόλειπα προγράματα δουλεύουν κανονικά. τότε έχω δύο επιλογές. ή το αφήνω κανένα δεκάλεπτο και ξεκολάει από μόνο του, ή κάνω επανεκίνηση του υπολογιστή και δουλεύει ξανά. μήπως ξέρει κανείς κάποιο τρόπο μπας και γλιτώσω το φορμάτ; δε θα το αντέξω και πάλι γαμώτο. για να προλάβω πιθανή απάντηση, τα εφτάρια δε σε αφήνουν να κάνεις για πολύ καιρό πριν επαναφορά συστήματος. το έκανα όσο μου μου επέτρεπαν, όμως του κάκου.
Νίκος.