Και εγώ συμφωνώ φίλε Νίκο, θα του πήγαινε.
----- Original Message ----- From: "Σκορδίλης Σπύρος" <spyri...@otenet.gr>
Sent: Friday, September 05, 2014 10:05 PM
Subject: Re: [Orasi] τι λέτε; θα πήγαινε στον Πασχάλη Τερζή;

πολύ ωραίο. σίγουρα θα του πήγενε. σπύρος
----- Original Message ----- From: "Νίκος Χαρίτος" <nxari...@hol.gr>
Sent: Friday, September 05, 2014 8:49 PM
Subject: [Orasi] τι λέτε; θα πήγαινε στον Πασχάλη Τερζή;

Είχα πέσει έξω

Ήρθες κοντά μου σαν αδέσποτο σκυλί!

Και την ουρίτσα σου μου κούνησες για χάδια!

Εγώ ψευδαίσθηση σε είδα απατηλή,

μέχρι που ζέστανες τα κρύα μου τα βράδια!

Σε έχω ανάγκη! Μου ψιθύρισες γλυκά,

σε θέλω δίπλα μου, για πάντα στο πλευρό μου!

Τα λόγια σου ήταν τόσο δελεαστικά,

Που νόμιζα ότι τα βλέπω στο όνειρο μου.

Τώρα μου λες η σχέση μας ήτανε λάθος!

Και με αφήνεις, όπως ήρθες ξαφνικά!

Νόμιζα άσβεστο πως θα ‘ταν τόσο πάθος,

μα πόσο έξω είχα πέσει τελικά!

Πως η αγάπη μας ποτέ δε θα φθαρεί,

μου ‘λεγες κάνοντας όρκους αιώνιας πίστης!

Το παραδέχομαι! Πολύ είχα χαρεί,

Σιδηροδέσμιος της καρδιάς σου ισοβίτης!

Είσαι μου έλεγες το άλομου μισό!

Με μιας ξυπνώντας και τις πέντε μου αισθήσεις!

Θρόνο είχα στήσει στην καρδιά μου εγώ χρυσό,

βασίλισσα μου! Πάνω εκεί για να καθίσεις!

Νίκος Χαρίτος