Καλημέρα Κώστα,

Σκέφτομαι να αναζητήσω βιοτεχνίες ξύλινων παιχνιδιών.
Η αναζητησή μου στο τζάμπο στο παγκράτι δεν είχε θετικό αποτέλεσμα. Με δεδομένο οτι το συγκεκριμένο κατάστημα δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ, σκέφτομαι να στραφώ σε βιοτεχνίες ξύλινων παιχνιδιών. ----- Original Message ----- From: "Kostas D. Theodoropoulos" <ks...@hostvis.net>
Sent: Friday, September 26, 2014 11:51 AM
Subject: Re: [Orasi] Ερώτηση προς τους παλιότερους γονείς

Μαρία σίγουρα μια αρχή είναι από τα τζάμπο, ζαχαριάς, μουστάκας κλπ.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: μαρια μανιατάκη
Sent: Friday, September 26, 2014 11:39 AM
To: orasi mailing list

Καλημέρα Σπύρο,
Να σε ρωτήσω μιά και το ανέφερες, που μπορώ να βρώ τέτοια παιχνίδια, πως θα
τα ζητήσω;
----- Original Message ----- From: "Σκορδίλης Σπύρος" <spyri...@otenet.gr>
Sent: Friday, September 26, 2014 10:03 AM

συμφονώ. ούτως η άλλως θα τα μάθη στην πρώτη δημοτικού. σε κάθε όμως περίπτωσι ότι έχη εισπράξη απο τον παιδικό είναι θετικό. επείσης υπάρχουν παιγνίδια που έχουν τα γράμματα σε σχήμα με διάφορα υλικά. πλαστικό η ξύλο. μπορής να πάρης και να παίζετε για λίγο όμως μιά δυό φορές την εβδομάδα. γενικώς μήν ανχώνεσε. χαλαρά που λένε. σπύρος ----- Original Message ----- From: "Σωτήρης Κουμτζης" <sotiris.koumt...@gmail.com>
Sent: Friday, September 26, 2014 9:53 AM

Δημήτρη καλημέρα νομίζω πως δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι είναι πολύ νωρίς κατά την ταπεινή μου γνώμη αν διαπιστώσουν κάτι στο σχολείο θα σε ενημερώσουν και τότε το ξανασυζητάμε ευχαριστώ

Στάλθηκε από το iPhone μου

26 Σεπ 2014, 9:38 π.μ., ο/η Dimitrios Tsakiridis <dtsa...@otenet.gr> έγραψε:

Καλημέρα:

Εχω τον Κωνσταντίνο μου, ο οποίως είναι τεσσεράμιση χρονών και φέτο,
πηγαίνει στα προνήπια σε δημόσιο σχολείο.

Στην πρώτη συνάντηση που είχαμε οι γονείς με τους νηπιαγωγούς, μας είπαν ότι θα ξεκινήσουν δραστηριότητες με γράμματα και αριθμούς, δηλαδή να μάθουν να κρατούν στυλό, και να σχηματίζουν τα γράμματα και τους αριθμούς, μέσα από
παιχνίδια και δραστηριότητες.

Είπα εγώ, πως δεν έχω κάποιον που να βλέπει στο σπίτι, ο οποίος να ξέρει να
δείξει συγκεκριμένα πράγματα, μιάς και η γυναίκα μου είναι ολικά τυφλή.

Συνεπώς, δεν έχουμε την εικόνα, αλλά και τον έλεγχο της προόδου του παιδιού.

Μου είπαν πως αυτό θα το αναλάβουν στο σχολείο, δε χρειάζεται να κάνουμε
εμείς τίποτα, άλλωστε δε βάζουν κάποια δραστηριότητα στα παιδιά, που να
είναι για το σπίτι.

Οσον αφορά για την πρόοδο του, μου είπαν ότι θα με ενημερώνουν τακτικά και
όποτε το ζητάω εγώ.

Ρωτάω τώρα εγώ, εάν χρειάζεται να απευθυνθώ σε κάποια νηπιαγωγό, ώστε να
αναλάβει το παιδί για κάποιες ώρες την εβδομάδα και να το βοηθήσει στο
κομμάτι των γραμμάτων, δηλαδή να μάθει τη φορά των γραμμάτων κ.λ.π.

Είναι απαραίτητο αυτό για εμάς που δε βλέπουμε;

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.