Νίκο, όχι νομίζω ως προς τα βιβλία. Τα περισσότερα βγαίνουν πια και ηλεκτρονικά, και εγώ τουλάχιστον, γενικά συνάντησα καλή θέληση από τους εκδότες στην Ελλάδα να πάρω ένα ηλεκτρονικό αντίτυπο από τα βιβλία που δίνω στους φοιτητές. Σε άλλες επιστήμες, τα πράγματα είναι πιο εύκολα. Να πω και το άλλο. Κάποιος που πραγματικά, μπαινοβγαίνει σε νοσοκομεία κλπ, μπορεί να προσκομίσει ιατρική γνωμάτευση, όμως δεν μπορούν κατά την άποψή μου, τυφλοί που απλά δεν ασχολούνται με το να διαβάσουν και να δίνουν μαθήματα, να αντιμετωπίζονται διαφορετικά εξ αιτίας της τυφλότητάς τους.
           Τάκης

-----Original Message----- From: Νικος Χαριτος
Sent: Friday, September 26, 2014 4:39 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Το υπουργείο Παιδείας θα διαγράφει ως «αιώνιους» και φοιτητές με αναπηρία ή άλλες σοβαρές παθήσεις

ας διαλέξει Νατάσσα μου, νοσωκομείο ή πανεπιστήμιο. δε γίνονται και τα
δύο κατά τους μνημονιάζοντες. λοιπόν αυτή την ισότητα, την τραβάμε σαν
λάστιχο κατά το δοκούν. τι θα πει ισότητα ρε παιδιά; είμαστε ίσοι με
τους βλέποντες; μπορούμε να οδηγήσουμε; μπορούμε να διαβάσουμε για
παράδειγμα έναν λογαριασμό; μπορούμε να πάμε τα παιδιά μας στην παιδική
χαρά με ασφάλεια; και για να μην ξεφύγω από το θέμα. τον κόπο και το
χρήμα που θα καταβάλουμε εμείς προκειμένου να εξασφαλίσουμε τα βιβλία σε
προσβάσιμη μορφή τα καταβάλουν οι βλέποντες; για ποια ισότητα μιλάμε; με
τα παραπάνω θέλω να σου πω πως συμφωνώ μαζί σου. ας μην τα ισοπεδώνουμε
όλα.
Νίκος.
         Στις 26/9/2014 3:46 μμ, ο/η Natasa Brenta έγραψε:
αλλά και στο όνομα της ισότητας δε θα πρέπει να είμαστε σκληροί και απάνθρωποι. Αν κάποιος μπαινοβγαίνει στα νοσοκομεία για παράδειγμα...Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί. όχι ισοπέδωση. Και εννοείται πως αυτό θα ισχύει για όλους.
Φιλικά
Νατάσα