Μπα, λέω να μην κρατήσω καθόλου καλάθι, χαχαχα!
απλά, για άλλη μιά φορά, αυτοί που κατέχουν αξιώματα στον χώρο μας, φαίνονται να είναι οι πλέον κομπλεξικοί και ...

άσε καλύτερα, να μην πω περισσότερα!
----- Original Message ----- From: "γρηγόρης αργυρόπουλος" <grega...@gmail.com>
Sent: Thursday, October 16, 2014 11:57 AM
Subject: Re: [Orasi] Τα τεκτενόμενα στο Βόλο

μαρία, κράτα μικρό καλάθι, καλημέρα!
γρηγόρης
07
Στις 16/10/2014 8:41 πμ, ο/η μαρια μανιατάκη έγραψε:
Κρίμα γιατί είχα ακούσει πολύ καλά λόγια για τον κ. Παρασκευά από άνθρωπο που εκτιμώ ιδιαίτερα και τον γνωρίζει καλά. Δημήτρη, καλή επιτυχία σε ότι κάνεις και να είσαι σίγουρος οτι θα βρεθούν πολλοί ενδιαφερόμενοι για το android. ----- Original Message ----- From: "Dimitrios Tsakiridis" <dtsa...@otenet.gr>