αλέξαντρε πολύπολύ κατατοπηστικός για κάτι που δεν γνώριζα σχεδόν καθόλου
βαλέ και τις δικές μου ευχές δίπλα στων παιδιών, για ότι καλύτερο!
δεν γνωριζόμαστε απο κοντά, αλλά μου αρέσει ο τρόπος που προσεγγύζεις τα πράγματα και ακόμη περισσότερο που είσαι αεκάρα χαχα
γρηγόρης
Στις 22/10/2014 10:48 μμ, ο/η Αλέξανδρος Δημητρόπουλος έγραψε:

καλησπέρα μιχάλη να σε ευχαριστήσω για τις ευχές σου.
κατα ρχας να πω πως αυτή την μέθοδο την κάνει και καθηγητής κ γεωργιάδης που ιδιωτεύει στην θεσαλονικη, εγώ την έκανα στην αθήνα απο τον γιάννη τον μάλλια, για αυτόν μου μίλησε ο συναδελφος ο παραμιλάς ,συγνώμη ο κορομηλας, η μεθοδος αυτή λεγεται σκο, δηλαδή σκληροκερατοειδούς ορίου,χρησιμοποιείται σε ασθενής που για κάποιο λογο έχουν καταστραφει τα αρχαίγονα κυτταρα, π.χ όπως σε εμένα λογω του εγκαύματος με τον ασβέστη, επομένως σε εμένα έγινε για να αποκατασταθει η επιφάνεια του ματιού, που για να γίνει αυτό θα πρέπει να υπαρχουν αρχαιγονα κυτταρα, αν καθάριζα την μεβράνη που είχε δημιουργηθει χωρίς την χρήση βλαστοκυττάρνω η επιφάνεια θα ξαναγίνοταν θολή, α΄ρα ως πρωτη φάσηγίνεται για αυτό το λόγο,δενγίνεται για ποκατάσταση της ορασης, οπως είπα όμως και πριν επειδή καθαρίζει η θολή επιφάνεια ,δηλαδή υπάρχει ένα καθαρό επιθηλιο αν ο κερατοειδής είναι σε καλή κατάσταση μπορει και να ποκτήσεις καλή όραση, δυστηχως ο δικός μου και λόγω του εγκαύματος αλλά και λογω της χρονιότητας είναι θολος και απλά μου έχει δωσει αυτή την μικρή βελτίωση απο πλευράς ορασης, με έχειόμως βοηθησει να μην έχω ξηροφθαλμία και να νοιωθω πως έχω συνεχώς χαλικια στο μάτι. τα κυτταρα τα παιρνουν είτε απο νεκρο δότη ειτε απο ζωντανο α βαθμου συγγένεις δότη για να μειωθουν περισσοτερο οι πιθανοτητες απορριψης των μοσχευμάτων, φυσικά αν κάποιος αντιμετωπίζει προβλημα μονο στο ένα μάτι μπορει να γίνει δότης του ίδιου του του εαυτού,στην τελευταία περιπτωση δεν χρηάζονται ανοσιοκατασταλτικά γιατί δεν υπαρχει καμία αντιγονικότητα ,στις δύο πρωτες περιπτώσεις ο ασθενής παιρνει κορτιζόνη και κυκλοσπορινη για ναμειώσει την αντιγονικότητα που είναι αρκετά ισχυρή. ό δοτης μπαινει στο χειρουγίο περιπου τρια τεταρτα και του παιρνουν απο δύο μεριες του σκληροκερατοειδους οριου, εξου και η ονομασία σκο, και για ένα εικοσιτετράωρο έχει γάζα στο μάτι και για ένα μικρο διάστημ ρίχνει σταγόνες κορτιζόνης αντιβιοση και δάκρυα μετά απο ένα μήνα δεν φαίνεται κάτι, η επεμβαση στον δότη γίνεται με μέθη. ο ασθενής που λαμβάνει τα μοσχευματα των κυττάρων μπαινει στο χειρουργίογια τρεις ώρες με ολική ναρκωση, παιρνει τα φάρμακα που σας είπα απο εξι εως δώδεκα μήνες συν οτι ρίχνει τοπικά κορτιζόνη αντιβίοση και δάκρυα, επισης έχει το μάτι καλυμμένο μέχρι να γίνειη επουλωση αυτό μπορει να πγίνει περιπου σε δυο βδομάδες εως ένα μήνα ,εγω ευτυχως πηγα γρήγορα σε αυτό,μεταμοσ,μεταμοσχευθέντας και δότης φεύγουν την ίδια μέρα απο το νοσοκομείο και τους βλέπει πάλι την επομεννη ο γιατρος, ομεταμοσχευμένος το πρώτο διάστημα επισκέπτεται τακτικότατα τον γιατρό τουλάχιστον μεχρι να αφαιρεθει ο επιδεσμος. όλα αυτά βεβαι δεν ειναι ακινδυνα υπαρχουν πιθανότητες φυσικά της αποριψης των κυττάρων, μπορει να υπαρξει κάποια μολυνση η ένα γλαυκωμα που είναι πολύ πιθανο λογω της κορτιζόνης, επισης παρενεργειες μπορει να υπαρξουν απο τα φάρμακα όπως προείπα γλαύκωμα απο την κορτιζόνη το γνωστό πρηξιμο, που ειναι τολιγότερο, αρτηριακή πιεσςη λογω κυκλοσπορίνης, μουέχει φτάσειστοκόκκινο κανεις απο εδω γύρω δεν με κερδίζει χαχα, επισης η κυκλοσπορινη μπορει να σου τιναξει στον αερα νεφρά και συκώτι. αυτά μου ηρθαν αυτά εγραψα, αν κάποιος θελει να ρωτήσει κάτι και ξερω να το απαντήσω ας το κάνει. δράπωμαι της ευκαιρίας να ευχαριστησω την αδερφή μου για την δωρεα των κυττάρων και φυσικά και πάντα την γυναικα μου που είναιπαντα διπλα μου. αλέξανδρος --Αρχικό μήνυμα----- From: mlaspas
Sent: Wednesday, October 22, 2014 9:08 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Τα βλαστοκύτταρα αλλάζουν την αντιμετώπιση στην τύφλωση

Γειά  σου Αλέξανδρε!

Θέλω πρώτα πρώτα να σου  ευχηθώ καλή επιτυχία στο εγχείρημά σου, η όλη
προσπάθεια να ευωδοθεί στον μέγιστο επιθυμυτό βαθμό.
Να σου εκφράσω τα συγχαρητήριά μου για την τόλμη σου , όπως και στους
γιατρούς  σου/.

Αν θες πες περισσότερα για την περίπτωσή σου, ίσως κάποιοι να επωφεληθούν.
Φιλικώτατα

Μιχάλης