γράφει πως την πουλήσαν, δικοί της σύντροφοι,
αυτοί την εξοθήσαν, για να παρετηθεί.
Νίκος.
Στις 22/11/2014 4:24 μμ, ο/η γρηγόρης αργυρόπουλος έγραψε:

της όρασης τα μέλη,
χρυσούλα! μαριλύ!
κατάφεραν να μάθουμε,,
τι λέει η επιστολή
γρηγόρης
Στις 20/11/2014 10:37 μμ, ο/η Νίκος Χαρίτος έγραψε:

σίγουρα στα σκουπίδια πετάχτηκε! θα δεις!
Νίκος.
Στις 20/11/2014 10:25 μμ, ο/η Σκορδήλης Σπύρος έγραψε:
την διάβασε η ίδια, και πλίν αυτής ουδείς.
----- Original Message ----- From: "Νίκος Χαρίτος" <nxari...@hol.gr>
Sent: Thursday, November 20, 2014 9:51 PM
Subject: Re: [Orasi] Ανακοίνωση της Ε. Καρυπίδου

με όλα αυτά χαλιέμαι! δεν ξέρω αν συμφωνείς!
όμως αναρωτιέμαι! τη διάβασε κανίς;
Νίκος.
Στις 20/11/2014 7:06 μμ, ο/η Σκορδήλης Σπύρος έγραψε:
όλοι την περιμένουν στου ήλιου την αυλή
μα κείνη δεν την φέρνη,
οι λόγοι είν πολλοί
----- Original Message ----- From: "Νίκος Χαρίτος" <nxari...@hol.gr>
Sent: Thursday, November 20, 2014 6:43 PM

πάμε όλοι μαζί το σύνθημα!
Χρυσούλα Καραθύμιου, Καλούδη Μαριλή!
ζητούν της Καριπίδου, την επιστολή!
Νίκος.
Στις 20/11/2014 3:23 μμ, ο/η Χρυσούλα Καραθύμιου έγραψε:
     Με την ανακοίνωση αυτή, η κυρία Καρυπίδου
δημιουργεί περισσότερα ερωτηματικά,
μιας και μας παρουσιάζει αυτά που διημείφθησαν τελείως επιδερμικά.
Αν μη τι άλλο δεν μας δίνει να καταλάβουμε τι ακριβώς έχει συμβεί.
Αν με την ανακοίνωσή της αυτή μας είχε επισυνάψει και την επιστολή στην οποία αναφέρεται,
θα ήταν ασφαλέστερα τα συμπεράσματά μας.
Στις 19/11/2014 6:01 μμ, ο/η Natasa Brenta έγραψε:
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΚΑΡΥΠΙΔΟΥ

Αντιπροέδρου του Π. Σ. Τ.  Π. Ε. Κ. Μ.

             Συνάδελφοι

Μετά την αλλαγή της σύνθεσης της Διοικούσας Επιτροπής και την αποχώρησή μου από τη θέση της Προέδρου, θεωρώ απαραίτητο να σας ενημερώσω για τα εξής:

Ύστερα από την αδόκητη απώλεια δύο αναπληρωματικών μελών και την παραίτηση τεσσάρων τακτικών, επιλέχθηκε η λύση του διορισμού από την Κεντρική Διοίκηση των νέων προσώπων, αντί της σύγκλησης έκτακτης Γενικής Συνέλευσης την οποία με επιμονή επιζητούσα. Παράλληλα, το τελευταίο χρονικό διάστημα διαδίδονται σε βάρος μου διάφορες κατηγορίες, που ποτέ ως σήμερα δεν πήραν επίσημη μορφή. Με αφορμή λοιπόν αυτές τις ανώνυμες διαδόσεις, μου επιβλήθηκε ως προϋπόθεση για την ανασύνθεση της Διοικούσας η αποχώρησή μου από τη θέση της Προέδρου. Εξαιτίας της επίκλησης των ανώνυμων κατηγοριών, αποδέχτηκα την αποχώρησή μου για λόγους ευθιξίας.

Επαναλαμβάνω ότι το περιεχόμενο των κατηγοριών δεν τέθηκε ποτέ ως σήμερα υπόψη μου μέσω των αρμόδιων οργάνων. Πέρα απ' αυτό όμως, θεώρησα απαραίτητο να σας ενημερώσω για τη μεθόδευση που ακολουθήθηκε και που δεν αποτελεί θεσμική διαδικασία του Σωματείου, ώστε να βγάλετε τα συμπεράσματά σας και να τοποθετηθείτε στη Γενική Συνέλευση, όπου θα παρουσιάσω τις θέσεις μου,αναλαμβάνοντας την ευθύνη που μου αναλογεί απέναντι στα μέλη που με στήριξαν και συνεχίζουν να με εμπιστεύονται και να με στηρίζουν μέχρι σήμερα.

Σε επιστολή μου που απέστειλα προς την παράταξη και την κεντρική διοίκηση, αναφέρομαι αναλυτικά σ' όλα τα παραπάνω. Καθώς η παράταξη δεν θεώρησε σκόπιμο να σας την γνωστοποιήσει, όποιος από σας ενδιαφέρεται, μπορεί να μου ζητήσει να του την αποστείλω.

Ζήτησα από το Σωματείο να περιληφθεί το κείμενο αυτό ως μήνυμα στον τηλεφωνητήκαι το αίτημά μου απορρύφθηκε.

Σε κάθε περίπτωση όμως, Είμαι υποχρεωμένη πλέον, σεβόμενη την δουλειά μου στο χώρο της αναπηρίας, να προστατεύσω την αξιοπρέπειά μου, κοινοποιώντας σε όλα τα μέσα ενημέρωσης τουχώρου της αναπηρίας όρασης, αυτά πουδενείχα την ευκαιρία να καταθέσω στα θεσμικά όργανα των φορέων εκπροσώπησήςμας.