Νίκο Καλημέρα,

Υπάρχει το εξής πρόβλημα
απεγκατέστησα την προηγούμενη έκδοση του espeak που δεν ήταν συμβατή και προσπάθησα να εγκαταστήσω αυτήν. Όμως, όταν του πατάω εγκατάσταση, μου βγάζει ένα μήνυμα που λέει οτι η εφαρμογή δεν εγκαταστάθηκε. ----- Original Message ----- From: "Nikos Demetriou" <nikosdemetr...@googlemail.com>
Sent: Monday, November 24, 2014 4:10 PM
Subject: Re: [Orasi] ερώτηση

Γεια σου Μαρία και στους υπόλιπους.
Υπάρχουν 2 εκδόσεις του espeak για το android.
Η πρώτη που είναι δωρεάν έχει προσαρμοστεί για android από κάποια
ομάδα της google που ασχολήτο με την προσβασιμότητα το eyes-free
project.
Η έκδοση αυτή όμως δεν έχει αναβαθμηστεί από το τέλος του 2012 και
έτσι δεν είναι συμβατή με εκδόσεις android 4.3 και πάνω.
Υπάρχει ακόμα μία έκδοση του espeak που στιχίζει 99 πένες βρετανίας η
1 ευρω και 6 λεπτά περίπου και αυτή είναι συμβατή μέχρι και την πιο
πρόσφατη έκδοση του android το 5.0.
Το χρησιμοποιώ εγώ χωρίς κανένα απολήτως πρόβλημα.

Συνήθως δεν μοιράζομαι αγωρασμένα προγράμματα με άλλους διότι με το να
ξοδέψει κάποιος 1 ευρω δεν θα φτοχίνει και αν είμουν προγραμματιστής
δεν θα μου άρεσε να μου έκλεβαν τα προγράμματα μου.
Στην περίπτοση του espeak όμως πρέπει να γίνει μια εξέρεση διότι υπο
τις περιστάσεις δεν υπάρχει κάποιος δωρεάν συνθέτης που να υποστιρίζει
την Ελληνική γλώσσα, και δεν είναι σε θέση όλοι να κάνουν online
αγωρές για διάφορους λόγους τεχνικούς και μη.

Το ιδανικότερο θα ήταν να πάρω το espeak από το τηλέφωνο μου και να σας το δώσω.
Δεν βρήκα όμως κάποιον αξιόπιστο τρόπο για αυτό.
Έτσι έψαξα στο διαδείκτιο και νομίζω το βρήκα.
Σας το δίνω με κάθε επιφίλαξη.
Το κατέβασα από την σελίδα
http://m.downloadatoz.com/apps/com.reecedunn.espeak,229040/download.html
και το αποθίκεψα στο dropbox μου.
Μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/11850405/com.reecedunn.espeak.apk\
Για να εγκατασταθεί θα πρέπει να κάνετε τα εξής.
Πρώτα πρώτα πρέπει από τις ρυθμήσεις, ασφάλια να ενεργοπιήσετε την
δυνατότητα να επιτρέπεται η εγκατάσταση εφαρμογών από τρίτους εκτός
του google play.
Δεν ξέρω στα Ελληνικά πως ακριβώς θα το λέει αλλά θα είναι κάτι
παρόμοιο με αυτό που έγραψα.
Ακολούθως θα πρέπει με την βοήθεια καλόδιου usb να μεταφέρετε το
αρχείο .apk που σας έδωσα στο κινητό σας.
Ακολούθως χρειάζετε να έχετε μία εφαρμογή διαχείρησης αρχείων.
Η samsung έχει ίδη προεγκατεστημένο το my file.
Με την βοήθεια του διαχειριστή θα πρέπει να βρείτε το αρχείο που
μεταφέρατε στο κινητό σας και να πατήσετε πάνω του και να ακολουθήσετε
τις οδηγίες.

Συστίνω επίσης πριν προχορήσετε με την διαδικασία να αλλάξετε συνθέτη
και να απεγκαταστήσετε την υπάρχουσα έκδοση του espeak
Το google tts είναι είδη εγκατεστημένο και έτσι είναι μία καλή εναλακτική.
Αν θα χρησιμοποιήσετε google tts όμως θα πρέπει να αλλάξετε και την
γλώσσα του τηλεφώνου μιας και το google tts δεν μιλά Ελληνικά.
Ελπίζω να βοήθησα κάπως.
Νίκος