Καλησπέρα:

Τελικά, γράφτηκα στο Google group, στην ομάδα Eyes-free.
Το έκανα μέσω της ιστοσελίδας Google groups, διότι απο το e-mail δεν γινόταν.
Τώρα όμως, θέλω να μάθω πώς θα έρχονται τα e-mail στο E-mail μου, διότι για να
διαβάσω τη λίστα, μπαίνω μέσα απο τη σελίδα.
Πάντως, έχω θέσει όλα τα ζητήματα που είχα τόσο με το Talkback, όσο και για την
LG συσκευή που έχω, πιστεύω να βελτιώσουν κάτι οι προγραμματιστές του Talkback.
Εθεσα το ζήτημα ότι σε έναν κωδικό, π.χ. ένας Ibank λογαριασμός, όταν περιέχει
πολλά μηδενικά στη σειρά, αυτά δε διαβάζονται.
Επίσης, το ίδιο έθεσα και για τους τηλεφωνικούς αριθμούς, όταν περιέχουν
μηδενικά, αυτά δε διαβάζονται και επιπλέον, έκανα πρόταση και για την ανάγνωση
των τηλεφωνικών αριθμών, π.χ. ανα τριάδα ψηφίων, ανα χαρακτήρα ξεχωριστά, ή
ανάγνωση ως ζεύγη απο ψηφία.
Ενα ακόμα θέμα που έθεσα, σχετικά με την ανάγνωση του αρχείου καταγραφής
κλήσεων, δηλαδή το να μας λέει εάν μιά κλήση είναι αναπάντητη, ληφθήσα, ή
εξερχόμενη, όπως τους είπα, σε ορισμένες συσκευές αυτό το λέει και σε ορισμένες
όχι, π.χ. στο Galaxy Trent pluss, GT-S7580 με Android 4.2.2, στο αρχείο
καταγραφής κλήσεων, διαβάζει εάν μιά κλήση είναι αναπάντητη, ληφθήσα, ή
εξερχόμενη, ενώ στο Galaxy S3 mini, GT-I8190 με Android 4.1.2 και στην LG που
έχω με Android 4.4.2, αυτό δε γίνεται.
Το τελευταίο θέμα που έθεσα, στο Galaxy S3 mini, όταν κάποιος μας καλεί,
εμφανίζονται τα κουμπιά Απάντηση κλήσης, απόριψη, ή απόριψη με μύνημα, τα οποία
όμως ενώ μας τα διαβάζει το Talkback, όταν τα πατάς δε λειτουργούν.
Ενώ στο Galaxy Trent pluss και στην LG, λειτουργούν κανονικά, μάλιστα στην LG
το πρόβλημα υπήρχε, αλλά διορθώθηκε με την αναβάθμιση σε 4.4.2 του Android.

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.