αν και δεν είμαι όπως πολύ καλά γνωωρίζεις παναθηναΪκος, ο πάρης θα γίνοταν μεγάλη παιχτάρα. νομίζω δεν υπάρχει πιο αδικήμένος ποδοσφαιρηστής στο ελληνικό προτάθλημα.
 πολλές πολλές καλημέρες! απο μια θεσσαλονίκη κυριολεκτικά μούσκεμα

γρηγόρης
 Στις 9/12/2014 9:51 μμ, ο/η Νίκος Χαρίτος έγραψε:

που τον θυμίθηκες τον Πάρη ρε φίλε; τη παιχτάρα που ήταν! εγκληματείας ο Βαρδηνογιάννης που του έκοψε το ποδόσφαιρο.
Νίκος.
Στις 9/12/2014 7:41 μμ, ο/η γρηγόρης αργυρόπουλος έγραψε:

θελώ κι εγώ με την σείρα μου να πώ ότι δεν με ακούσατε. τότε που το στήχημα ήταν παράνομο, και υπήρχε γόνιμος τόπος κονομησιάς κάπιοι με πρωτεργάτη τον νίκο τον χαρήτοκάνατε πίσω. δηλώνοντας: εμείς τα παιχνίδια θέλουμε να τα κερδίζουμε στις τέσσερείς γραμμές του γηπέδου, και πώς αν συνέχιζα θαμου κόβατε το ποδόσφαιρο όπως ο βαρδηνογιάννης του γεωργακόπουλου.
καλαμπούρι κάνω
γρηγόρης

 Στις 9/12/2014 7:01 πμ, ο/η Νίκος Χαρίτος έγραψε:

ε να σας τα πω. τη δεκααιτία του 90, τότε ΄που έπαιζα ποδόσφαιρο, είχα έναν αντίπαλο, Γρηγόρη Αργυρόπουλο νομίζω τον έλεγαν, ο οποίος ήθελε θυμάμαι να εντάξει το ποδόσφαιρο τυφλών στο στήχημα. θα βγάλουμε πολλά μας έλεγε. εγώ τον ρωτούσα! _πως θα γίνει αυτό ρε φίλε; και μου απαντούσε αυτός! _απλούστατο είναι! θα στήνουμε τους αγώνες μεταξύ μας. τη μία θα διαδίδουμε ότι καλύτεροι είμαστε εμείς, θα ποντάρει ο κόσμος σ'εμάς, θα σας αφήνουμε να κερδίζετε και θα κονομάμε αφού ο κόσμος θα έχει ποντάρει επάνω μας. τα κέρδη μισά μισά φυσικά. την άλλη θα γίνεται το αντίστροφο. δε θα το κάνουμε συνεχώς, μη μας πάρουν χαμπάρι. όλα αυτά τα δηλώνω υπεύθυνα και υπογράφω και δήλωση του νόμου περί ψευδούς δηλώσεως χαχά. αυτά είναι τα καθέκαστα μίστερ μπουκ μέϊκερ. καλαμπούρι κάνω πρωινό ε;
Νίκος.
Στις 8/12/2014 11:33 μμ, ο/η γρηγόρης αργυρόπουλος έγραψε:

πάνω απο μία όμαδα υπάρχει υποψία κινήτρου το στήσιμο θέλει δύο.
 έλα πέσμας τα καθέκαστα;
 χαχαχα
γρηγόρης
Στις 8/12/2014 11:24 μμ, ο/η Νίκος Χαρίτος έγραψε:

μπα! με δυο τυφλοομάδες, μία στην Αθήνα και μία στη Θεσσαλονίκη, τι να στήσεις και γιατί! δεν υπήρχε κίνητρο χαχά.
Νίκος.
Στις 8/12/2014 11:16 μμ, ο/η γρηγόρης αργυρόπουλος έγραψε:

ως παλαιός ποδοσφαιριστής αρα και γγνωρίζον, χαχα
γρηγόρης
Στις 8/12/2014 11:10 μμ, ο/η Θανάσης Κατσαγάννης έγραψε:
Χαάά χαχα.Πως τα κατάφερες ρε φίλε,
να ποδοσφεροποιήσεις το σκυλοτυφλικό μάρκετινγ?
Θανάσης.
-----Αρχικό μήνυμα----- From: Νίκος Χαρίτος