μιχάλη θερμές ευχές για καλή σταδιοδρομία στον ανεψίο σου. τέτοια μυαλά λείπουν απο τον τόπο. σπύρος ----- Original Message ----- From: "mlaspas" <mlas...@otenet.gr>
Sent: Monday, March 09, 2015 7:26 PM
Subject: [Orasi] Μία ευχάριστη προσωπική και οικογενειακή μας στιγμή!!!

Αγαπητοί μου φίλοι και φίλες θέλω να μοιραστώ μαζί σας μία μεγάλη χαρά, μιά στιγμή ευτυχίας, όχι μόνο δική μου.

Σήμερα το μεσημέρι ο ανηψιός μου Γιάννης Λάσπας παρουσίασε στο Α.Π.Θ. στο τμήμα Φυσικών επιστημών / τμήμα Νανοεπιστημών και Νανοτεχνολογίας την μεταπτυχιακή του εργασία με απόλυτη επιτυχία.
Πήρε με άλλα  λόγια το μεταπτυχιακό του.

Πρέπει να σας υπενθυμίσω ότι πριν λίγα χρόνια πρώτευσε στην σχολή του.
Αυτή τη στιγμή επηρετεί τη θετεία του στον Έβρο.

Νιώθω απλά περύφανος και καμαρώνω !
Μιχάλης

Υ.Γ. Συγνώμη για την αυτοπροβολή αυτή.