προσφατα εχασα την καρτα , οταν εγινε η επανεκδοση ο υπαλληλος μου ειπε πως αναγκαστικά θα πρεπει να συνδεθει με ένα τραπεζικό λογαριασμο, οπου και δηλωσα αυτόν που εμπαινε η μισθοδοσια απο την εργασία μου , τωρα φυσικά δεν μπαινει κατι εκει, την ιδια στιγμή εδωσα και διακοσια ευρω να μπουν σε αυτόν τον λογαριασμο, όταν ομως ήρθε το ενημερωτικό αυτά τα χρηματα δεν φαινονταν , για να μην τα πολυλογώ πηρα τηλεφωνο στην τραπεζα και μου ειπαν πως δεν υπαρχει κανενας λογαριασμος συνδεδενμένος παρολο που ειναι αναγκαστικό και φυσικά εγώ εξακολουθω να βάζω τις δοσεις στην κάρτα, επισης ο λογαριασμος δεν χρειαζεται να χρηματοδοτειται απο την μισθοδοσία σου φτανει να υπαρχει και αντι να βαζεις τα χρηματα στην καρτα να τα βάζεις εκει, αυτά ειναι λογια του τραπεζικου υπαλληλου. αλέξανδρος

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Dimitrios Tsakiridis
Sent: Tuesday, April 21, 2015 9:05 PM
To: 'orasi mailing list'
Subject: Re: [Orasi] Ποιός θα το φανταζόταν ότι θα περάσω τέτοιο γολγοθά

Φίλε Χρήστο, τόσα χρόνια δεν έβγαζα πιστωτική γιατί φοβόμουν, ιδιαίτερα τους τόκους και τα πανοτόκια.
Δεν μου αρέσουν οι σπατάλες, πληρώνω πάντα με μετρητά και στην ώρα τους.
Απλώς κάποτε δίναν πιστωτική ακόμα και στην κουτσή Μαρία, σήμερα όμως τα πράγματα άλλαξαν και για εμένα προς τη σωστή κατεύθυνση. Για παράδειγμα, για να εκδόσεις πιστωτική κάρτα από την Εθνική, θα πρέπει το ατομικό σου εισόδημα να είναι από 10000 ευρώ και πάνω, η ηλικία σου να είναι από 25 έως 65 ετών, και φυσικά, να έχεις έναν λογαριασμό όπου εκεί θα μπαίνει σταθερά η μισθοδοσία σου, διότι θα πρέπει υποχρεωτικά να συνδεθεί η πιστωτική κάρτα με το λογαριασμό σου, για την εξώφλιση του ποσού.
Πώς γίνεται η εξώφλιση:
Αγοράζω εγώ κάτι και κανονίζω να το πληρώσω σε 6 ή παραπάνω άτοκες δόσεις.
Ανάλογα την ημερωμηνία που θα μου ορίσουν για την πληρωμή της δόσης, θα πρέπει εγώ να έχω χρήματα στο λογαριασμό μου, ώστε να μου τα τραβήξουν αμέσως. Στην περίπτωση καθυστέρησης πληρωμής, τότε μπαίνει ο τόκος, επίσης τόκος μπαίνει εάν πληρώσεις μόνο ένα μέρος της δόσης, αλλά εάν δεν εξοφλίσεις όλη τη δόση στο συγκεκριμένο μήνα, τότε μπαίνει ο λεγόμενος τόκος κεφαλαίου.

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.