From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of Αλέξανδρος
Δημητρόπουλος
Sent: Tuesday, April 21, 2015 11:39 PM
To: orasi
Subject: [Orasi] ερωτηση προς τους ειδειμωνες τσακιριδη και λησταρχο

αντιμετωπιζω το εξης προβλημα , οταν κανω κληση σε κάποιον αριθμό εμφανίζεται
στην οθονη ενα λουκετο με αποτελεσμα εαν θελω να τερματισω την κληση πριν την
συνομιλια η και μετά το πληκτο τετματισμου να μην αντιδρα, στην οθονη γραφει
πατηστε δυο φορες για ξεκλειδωμα αλλά τιποτα,επισης δεν εχω ορισει το πληκτρο
παουερ για πληκτρο τερματισμου και δεν ξερω αν αυτό παιζει καποιο ρολο, απο
τους γνωστες που ξερουν τι πρεπει να κανω για να μην μου εμφανίζεται το λουκετο
και τι πρεπει να κανω για να ορισω πληκτρο τερματισμου το παουερ

υ.γ. δεν ειναι απειλή αλλά πολυ θα βρουν κλησεις απο εμενα δεν ειναι τιποτα!
μην ανυσηχειτε! δεν κινδυνευετε, αλλά στην εκπεδευση  ννα τρεξω τις επαφες
κάλεσα πολλους άλλοι ειχαν την ατυχια να μου απαντήσουν  και αλλοι την ευτυχια
και την χαρά να με γράψουν χοχοχο. σαλεξανδρος ________

orasi-requ...@hostvis.net και στο θέμα γράψτε unsubscribe

στείλτε email στην διεύθυνση Orasi@hostvis.net

http://www.nvda-project.org/ __________ Για καλή Ελληνική και ξένη μουσική,
Θεατρικά έργα από το ελληνικό και παγκόσμιο ρεπερτόριο επισκεφθείτε το