Καλησπέρα φίλες και φίλοι,
θα σας γράψω αναλυτικά πως πανεύκολα με την εφαρμογή γκούγκλ μάπς από το κινητό
μου , άιφον, μπορώ να βρώ πώς θα πάω κάπου που θέλω κι επιπλέον θα ξέρω κατά
προσέγγιση την ώρα που περνά το λεωφορείο από την στάση μου.
Σιγουρευομαστε ότι έχουμε την τελευταία αναβάθμιση για να καταλαβαινόμαστε κι
ανοίγουμε την εφαρμογή.
Επίσης πρέπει να ξέρετε ότι το σπίτι μου είναι στην Παλλήνη και θα γράψω το
παραδειγμα ξεκινώντας απ' εδώ.
Ανοίγουμε την εφαρμογή και στο πάνω δεξιο μέρος της οθόνης μας διαβάζει
φωνητική αναζήτηση και δίνουμε εντολή με διπλό χτύπημα.
Στο κάτω μέρος και στη μέση χτυπάω δύο φορές και λέω Βασιλέως  ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟΥ 12
Βάρη και πατώ πάλι δύο φορές στο κάτω μέρος και στη μέση.
Στο πάνω μερος και στη μέση διαβάζει ερώτημα κι αυτο που του είπα , την
διεύθυνση.
Στην κάτω δεξιά μεριά τώρα διαβάζουμ οδηγίες προς Βασιλέως Κωνσταντίνου 12 και
χτυπάμε δύο φορές.Στην επόμενη οθόνη και προς τα πάνω στην ίδια ευθεία έχουμε
τους τρείς τρόπους που μας δίνει και πρέπει να διαλέξουμε τον ένα χτυπώντας
πάνω του , δηλαδη οδηγόντας , με συγκοινωνία ΄με τα πόδια.
Μου διαβάζει από σιδηροδρομικό σταθμό Παλλήνης με Μ3 Μ2 ΚΑΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ Χ97 και
την ώρα που θα κάνω να πάω και την ώρα που φεύγει ο συρμος.
Αν πατήσω πάνω σ' αυτό και ξαναπατήσω μου λέει αναλυτικά τα βήματα μου , δηλαδή
750 μέτρα σε 9 λεπτά στ Παλλήνη μ3 προς αεροδρόμιο δουκπλακεντιας  αγία μαρίνα
12 στασεις στ συντάγματος μ2 προς ανθούπολη στ ελληνικό
τέρμα παίρνουμε το χ97 , 7 στάσεις σε 14 λεπτά και μετά 750 μέτρα πεζος.
Μας οδηγεί και περπατόντας γιατί το δοκίμασα το τριήμερο αυτό που είχα πάει στο
Ναύπλιο κι έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος.
Το μόνο που έχω να σας πώ  είναι να είσαστε 5 λεπτά νωρίτερα από την ώρα που
λέει ότι θα είναι στη στάση σας και προσέξτε τα λεωφορεία εξπρές του
αεροδρομίου γιατί δεν λεοτουργούν σαν ολα τα λεωφορεία σε επιβιβάσεις και
αποβιβάσεις.
Επίσης έχει και ρυθμίσεις για να βρείτε τη βέλτιστη διαδρομή , αυτή με τη
λιγότερη πεζοπορία , τις λιγότερες μετεπιβιβάσεις και άλλα που θα τα ψ΄ξετε και
θα τα βρείτε μόνοι σας.
Κλό βράδι και καλή εβδομάδα

Χρήστος