και ξέχασα το βασικότερο .
Είναι ελεύθερο , αλλά δεν ξέρω αν είναι ανοικτού κώδικα.

From: "Kostas D. Theodoropoulos" <ks...@hostvis.net>
Sent: Saturday, May 09, 2015 10:25 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] libre office

Τι είναι αυτό βρε φίλε;
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Christos Koromilas
Sent: Saturday, May 09, 2015 10:02 PM
To: Ορασις
Subject: [Orasi] libre office

καλησπέρα,
κατέβασα το λίμπρε όφις κι έχω μερικά προβληματάκια στα οποία θέλω βοήθεια απ' όποιον ξέρει.

πληκτρολογώ κανονικά και μου λέει τα γράμματα καθώς επίσης και τις λέξεις όταν πατώ το σπέισ αλλά όταν πατώ μπακ σπέις για να σβήσω ένα γράμμα , μου λέει μόνο σπέισ κι έχω την εντύπωση ότι σβήνει ολόκληρη τη λέξη και μετά μούγγα στη στρούγκα για αρκετά δευτερολεπτα κι αρχίζει να μιλά όταν παίζω τα βελάκια πάνω κάτω και λέει στο ξεκίνημα διάφορα παράξενα . Επίσης όταν πατώ κοντρόλ και χόμ να με παει στην κορυφή και μετά ινσερτ και κάτω βελλάκι αρχίζει να μου λέει κάποια σύνοψη , ότι τό έγγραφο αποτελείται από τοσες σελίδες , τόσες λέξεις και τόσους χαρακτήρες αλλά στο διάβασμα του κειμένου μου κόβει λέξεις , νομίζω και γραμμές κι επαναλαμβάνει δύο φορές κάποιες γραμμές. Δεν μπορεί να είναι ιδέα μου γιατί το έχω προσπαθήσει πολύ αλλά αυτή τη στιγμή δεν έχω μάτι΄να με βοηθήσει , μήπως εμφανίζει κάποιο πινακάκι για να κάνω ρυθμίσεις.
Ευχαριστώ

Χρήστος