Έμενα από την alpha bank μου τον είπαν τον λόγο γιατί δεν μου δώσανε Πιστωτική
κάρτα. Μου είπαν γιατί έχω στεγαστικό δάνειο υψηλό, όταν  το τελειώσω θα μπορώ
να πάρω πίστωτική κάρτα χωρίς κανένα πρόβλημα ίδια Τους είπα ότι δεν χρωστάω
πουθενά Και ότι πληρώνω το δάνειο μου κάθε μήνα χωρίς καθυστέρηση.

Έτσι λέει η νομοθεσία μου είπανε και  έκλεισε το θέμα, αυτά! Στάλθηκε από το
iPhone μου

20 Μαΐ 2015, 11:56 π.μ., ο/η Dimitrios Tsakiridis <dtsa...@otenet.gr> έγραψε: