βρε μήπως τα χάνουμε στη μετάφραση; χαχά. θα τρελαθούμε μου φαίνεται στο τέλος.
Νίκος.
On 29/6/2015 6:33 μμ, Christos Koromilas Κορομηλάς wrote:
Παιδιά μην κοροϊδευόμαστε, ψέματα λένε και αυτοί και εμείς.
Έχω έναν φίλο ανταποκριτή της Ντόιτσε Βέλε Που χθες πόσταρε στο facebook Ότι ο
Γερμανός αντικαγκελάριος δήλωσε Ότι αιφνιδιάστηκε από την μη αποδοχή Τις
προτάσεις των δανειστών η οποία περιείχε Και την αναδιάρθρωση του χρέους.
Σε ερώτηση μου ποιός λέει ψέματα οι Γερμανοί η οι δικοι  μας  Μου Απάντησε : Τι
να σου πω δεν ξέρω

 From my iPhone
Christos Koromilas
+306936396941Fax +30 2102113231
Skype name  ckoromilas

29 Ιουν 2015, 16:38, ο/η Dimitrios Tsakiridis <dtsa...@otenet.gr> έγραψε:

Καλησπέρα φίλε:

Τελικά είναι τέτοια η αγάπη τους, άρχισα να συγκινούμαι.
Από αγάπη διέκοψαν τη χρηματοδότηση στις ελληνικές τράπεζες, από αγάπη κάθε
τρείς και λίγο μας απειλούν με έξοδο από την ευρώπη, το περίφημο Grexit.
Απο αγάπη και το Capital control.
Δηλαδή αν μας μισούσαν τι θα μας κάνανε;
Μήπως θα στέλνανε κανένα αεροπλάνο να μας βομβαρδίσει;

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.