Sent: Monday, July 20, 2015 4:02 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] απεβοίωσε ο συνάδελφος φγιώργος μουστάκας.

Ήταν ένας πραγματικός άρχοντας με την καλύτερη δυνατή έννοια του όρου. Θα μας λείψει. Καλό ταξίδι κύριε Γιώργο.

Dr. Μαρία Γεωργακαράκου
Μονωδός
Ιστορική Μουσικολόγος.

20 Ιουλ 2015, 11:57 π.μ., ο/η mlaspas <mlas...@otenet.gr> έγραψε:

Ήταν ένας ξεχωριστός άνθρωπος.
Τον γνώρισα όταν είχα τυφλωθεί και με βοήθησε με τον τρόπο του.

Αιωνία η μνήμη του.

Τα θερμά μου συλλυπητήρια στους δικούς του.
Μιχάλης