μήν ταλεπωρίσε. άστο λίγες μέρες. πιστεύω σύντομα θα τακοτοποιηθή και αυτό. σπύρος

From: "Panagiotis Antonopoulos" <panto...@windtools.gr>
Sent: Saturday, August 08, 2015 4:24 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] Νέες διευκρινίσεις για τις αγορές μέσω Διαδικτύου

Πάντως εγώ είχα μία δυσάρεστη εμπειρία. Μου ήρθε να ανανεώσω τη συνδρομή μου σε ένα δίκτυο ραδιοφωνικών σταθμων που λέγεται live365. P;hga na to k;anv kai moy ;ebgale captcha ύστερα από τα στοιχεία της κάρτας. Διαμαρτυρήθηκα έντονα και μου απήντησε ένας ευγενέστατος κύριος ότι είναι υποχρεωμένοι από το νόμο να το ζητούν, κάπου στην Αμερική είναι η βάση τους. Ζήτησα βοήθεια από τη μητέρα μου που μου διάβασε την captcha, ΌΜΩς δεν δέχθηκε την συναλλαγή, στην ουσία μόνο ενημέρωση στοιχείων κάρτας πήγα να κάνω. Φυσικά υπάρχει η πιθανότητα να έκανα εγώ λάθος, όμως συνήθως, δεν κάνω. Προσπάθησα να μιλήσω και να ρωτήσω στην Εθνική τράπεζα, όμως ακόμη "περιμένω τον εκπρόσωπο να πάψει να είναι απασχολημένος."Ύστερα από κανένα σαρανταπεντάλεπτο αναμονής και μερικά Γαλλικά τα παράτησα. Δεν ξέρω τι να κάνω, να ξαναδοκιμάσω ή όχι.
               Την καλησπέρα μου σε όλους και όλες, Τάκης

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Kostas D. Theodoropoulos