Γεια σου Μαρία. Δυστυχώς το shineplus προς το παρόν δεν υποστηρίζει φυσικό πληκτρολόγιο και δεν τρέχει σε ταμπλέτες. Σύμφωνα όμως με τους developers του αναμένεται σύντομα να προστεθούν αυτές οι δυνατότητες σε επόμενη έκδοση. Πάντως με ιστορία μόλις 3 μηνών είναι ένας πολύ καλός screen reader με εξαιρετικές δυνατότητες όπως άμεση ενεργοποίηση / απενεργοποίηση, άμμεση αλλαγή γλωσσών, άμμεση πρόσβαση στο μενού των ρυθμίσεων του, δυνατότητα επεξεργασίας αντικειμένων ή κειμένων όπως επιλογή αντιγραφή επικόλυση κλπ, πολλές χειρονομίες που παρέχουν άμεση πρόσβαση, δουλεύει με πρόσβαση σε πολλές εφαρμογές. Στην φιλοσοφία του προσπαθεί να αντιγράψει το voice over.
Τέλος έχει και πρόγραμμα μεγέθυνσης για άτομα με μερική όραση.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Maria Georgakarakou
Sent: Saturday, August 08, 2015 9:19 PM
To: orasi@hostvis.net
Subject: [Orasi] Νέα από το android.

Λοιπόν, έχω νέα. Χρησιμοποίησα το shine plus για να δω πως δουλεύει. Είναι πιό εύκολο να εντοπίσεις την αρχή και το τέλος της σελίδας, πράγμα που δε γίνεται στο talkback που όταν φτάσει στο τέλος, αρχίζει πάλι από την αρχή και σου σπάει λίγο τα νεύρα. ένα μεγάλο πρόβλημα του shine είναι το ότι η αλλαγή του πληκτρολογίου γίνεται αδύνατη. έτσι αναγκάστηκα να αλλάξω στο google πληκτρολόγιο αλλά τότε είχα άλλο πρόβλημα. Δε δούλευε το εξωτερικό μου πληκτρολόγιο. έτσι, απλά γύρισα στον παλιό μου φίλο το talkback και τέλος του παραμυθιού, καληνύχτα σας.

Ο,τι τέτοια πληροφορία έχω που μπορεί να σας φανεί χρήσιμη, θα τη δημοσιεύω και αν με βαρεθείτε, μου το λέτε.

Να είστε όλοι καλά.