Καλημέρα. Το ενδιαφέρον είναι πως αυτό που γράφεις συμβαίνει μόνο στην συγκεκριμένη συσκευή οπότε σίγουρα δεν είναι θέμα του talkback αλλά κάποια ασυμβατότητα του firmware της συσκευής. Εν τω μεταξύ αφού σου δουλεύουν οι άλλες εφαρμογές google messenger και hungout θα έλεγα να μην σε προβληματίζει περισσότερο.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Dimitrios Tsakiridis
Sent: Tuesday, August 11, 2015 5:36 AM
To: 'orasi mailing list'
Subject: [Orasi] Παράδοξο κι όμως συμβαίνει, σε συσκευή μου Android

Καλημέρα:

Πρίν από λίγες μέρες, είχα γράψει για ένα πρόβλημα που έχω στο Samsung
Galaxy Ace4 LT, σχετικά με τη σύνταξη μυνημάτων SMS.

Υπενθυμίζω ότι η συγκεκριμένη συσκευή τρέχει την έκδοση Android 4.4.4
kitkat, bild G357FZXXU1AOB1.

Συγκεκριμένα, όταν ανοίγω την εφαρμογή μυνήματα και πατήσω στο κουμπί
σύνθεση μυνήματος, στο πάνω μέρος της οθώνης και δεξιά και αφού
πληκτρολογήσω τον αριθμό, ή το όνομα του παραλείπτη, μεταβαίνω στο πλαίσιο
σύνταξης κειμένου.

Εκεί καθώς γράφω, μου τα λέει όλα κανονικά, γράμματα, αριθμούς, σύμβολα και
λέξεις, όταν πατάω το Space bar.

Το παράδοξο όμως εδώ είναι το εξής, όταν πληκτρολογήσω τον αριθμό τηλεφώνου
στο μενού τηλέφωνο και μετά επιλέξω από στολή μυνήματος, ή όταν βρώ από τις
επαφές μου ένα άτομο και επιλέξω SMS, το ίδιο κι όταν επιλέξω μια επαφή από
το αρχείο καταγραφής κλήσεων και επιλέξω πάλι SMS, τότε την ώρα που θα
μεταφερθώ στον κειμενογράφο και θα αρχίσω να γράφω το μήνυμα, το Talkback θα
μου λέει, το 159 αντικατέστησε το 160, το 158 αντικατέστησε το 159 και δε θα
μου διαβάζει κανέναν χαρακτήρα ή λέξη, όπως περιέγραψα παραπάνω.

Όταν όμως προσπαθήσω να διαβάσω στο πλαίσιο επεξεργασίας αυτό που έγραψα,
τότε το Talkback θα μου διαβάσει κανονικά.

Δοκίμασα το Jelly bean keyboard, αλλά δεν αλλάζει κάτι.

Αν χρησιμοποιήσω την εφαρμογή Google messenger, ή την εφαρμογή Google
hankout, όλα δουλεύουν κανονικά.

Εστειλα σχετικό e-mail στους προγραμματιστές του Talkback, το ίδιο έκανα και
στο Forum Eyes-free google groups.

Αναμένω σχετική επιδιόρθωση είτε με Update του Talkback, είτε με Update του
λογισμικού του τηλεφώνου.

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.