όπως έχω ξανα γράψει προσωπικά το greekback τον χρησιμοποιώ μόνο για την ανάγνωση μηνυμάτων και στην συνέχεια το απενεργοποιώ. Ωστόσο έχω συνηθίσει την προφορά του δημήτρη της acapela και στην πλειοψηφία τους τα καταλαβαίνω. Σχετικά με την υποστίρηξη των αγγλικών αν σε ενδιαφέρει να διαβάσεις αποκλειστικά αγγλικά κείμενα έχει πολύ καλές φωνές η acapela που μπορείς να δοκιμάσεις ανδρικές και γυναικείες.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Dimitrios Tsakiridis
Sent: Thursday, September 10, 2015 5:44 PM
To: 'orasi mailing list'
Subject: [Orasi] Σχετικά με τους συνθέτες ομιλίας στα Android

Γειά σας και πάλι:

Μέχρι στιγμής, δοκίμασα 2 συνθέτες ομιλίας στις συσκευές μου Android, ο
πρώτος είναι της E-rhetor το Greekback και ο δεύτερος είναι το Espeak TTS,
της εταιρείας Cainteoir.

Εχω να παρατηρήσω ότι ο E-rhetor Greekback, είναι ένας πολύ καλός συνθέτης
ομιλίας, αλλά τα Αγγλικά του είναι για τα πανηγύρια και ορισμένες φορές, δε
διαβάζει όλα τα σημεία στίξης.

Χαρακτηρηστικό παράδειγμα, στο πληκτρολόγιο Jelly bean keyboard, δε διαβάζει
το πλήκτρο με το σύμβολο Σίν.

Στο πληκτρολόγιο της Samsung, δε διαβάζει το πλήκτρο με τον τόνο, ενώ το
Espeak TTS τα διαβάζει όλα κανονικά.

Εστειλα σχετικό E-mail στην E-rhetor, τόσο στο παρελθόν, όσο και πρίν λίγες
μέρες, σχετικά με τα όσα προέκυψαν με τη Beta έκδοση του Talkback, τα οποία
ανέφερα και εδώ στη λίστα.

Με το Espeak TTS, έχω το εξής πρόβλημα, διαβάζει τα SMS κυρίως όσα
προέρχονται από την Cosmote, σαν να είναι αλαμπουρνέζικα.

Ελληνικά μυνήματα, τα διαβάζει σαν να είναι Greeklish και ακαταλαβίστικα,
ενώ δε διαβάζει ολόκληρες της λέξεις, αλλά ένα-ένα τα γράμματα και εκείνο με
ξένη προφορά, ανακατέβοντας τα, άλλα τα διαβάζει ως ελληνικά και άλλα ως
αγγλικά γράμματα.

Εχω δημοσιεύσει σχετικά Post, τόσο στο E-mail υποστήρηξης του Espeak TTS,
όσο και στο Forum Eyes-free Google groups.

Να σημειωθεί ότι το Espeak TTS, το αγόρασα πρίν λίγες μέρες με 1 ευρώ και 21
λεπτά και μάλιστα, το εγκατέστησα και στις 3 συσκευές που έχω, μαζί με της
γυναίκας μου.

Το ερώτημα μου είναι, ποιος είναι εκείνος ο κατάλληλος συνθέτης που να έχει
τα λιγότερα προβλήματα, κυρίως στην ανάγνωση των SMS, αλλά και στην
υποστήρηξη των αγγλικών;

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.