και η μουσικη ειναι ιδια;

From: "Dimitrios Tsakiridis" <dtsa...@otenet.gr>
Sent: Monday, September 21, 2015 8:09 PM
To: "'orasi mailing list'" <orasi@hostvis.net>
Subject: [Orasi] Οι πρώτες εντυπώσεις μου απο τα Windows 10

Καλησπέρα:

Εχθές το μεσημέρι, πήρα την απόφαση και αφού μου εμφανίστηκε διαθέσιμη η
λήψη των Windows 10, να τα εγκαταστήσω και να τα δοκιμάσω.

Να σημειώσω ότι έχω Windows 10 32 bit.

Να ενημερώσω ότι το Sapi5 της Acapella του Δημήτρη, δεν υποστηρίζεται,άρα
δεν παίζει ο Δημήτρης.

Ετσι, για Screen reader χρησιμοποιώ το NVDA.

Είναι πάρα πολύ προσβάσιμα, τουλάχιστον μέχρι τώρα που δοκιμάζω, δεν έχω
κανένα πρόβλημα τόσο στις εφαρμογές του Office, όπως το Office Outlook και
το Word, όσο και στον Internet explorer.

Επίσης, προγράμματα όπως το Winamp, ή το Media player παίζουν μια χαρά.

Δε μου χάλασε καμιά ρύθμιση, ούτε έχασα κάποιο αρχείο με την αναβάθμιση.

Θα επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες, την επόμενη φορά που θα έχω νέα.

Πάντως, χρειάζεται να βρούμε κάτι για το Jaws 32 bit, ώστε να κάνουμε
δουλειά.

Οσον αφορά το συνθέτη ομιλίας, καλή είναι και η Μελίνα του Vocalizer.

Με εκτίμηση, Τσακιρίδης Δημήτριος.