χρηστακη ταυτιζομε μαζισου ξαφνικα γυναμε και αντικομουνιστεσ λεει η κυρια γιατι εγω την σεβομε και οτι εχουμε μενοσ και εμενα προσοπικα με προτρεπει να ασχολιθω με κατι πιο σοβαρο λιπον εγω εχω να πω οτι δεν θα δεκτω απο ατομα που γραφουν εδω περα μια φορα τον χρονο να μασ την λενε επιδει δεν ετυχε να εχουμε ιδιεσ αντιλιψησ και ιδεεσ εγω αντι δεν ειμε ουτε μενοσ δεν βγαζω προσ καμια κοματικη κατεφθιση διοτη ποτεμου δεν ειμουνα και δεν ανικα πουθενα ασχετα οτι ο χοροσ εδω μασ εχει τοποθετιση να ανικουμε καπου λιπον εγω θα πω οτι με τα σκατα ποτεμου δεν ανακατεφτικα διοτη ολη η πολιτικη ειναι σκατα καλημερα. φιλοικομουνιστεσ.

-----Αρχικό μήνυμα----- From: ChristosKoromilas
Sent: Thursday, October 22, 2015 5:09 AM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Σφοδρή επίθεση Κουτσούμπα σε ΧΑ: “Κότες, ούτε το σάλιο δεν αξίζει να χρησιμοποιούμε” [Video]

Με Χαρακτηρίζεις σαν αντικομμουνιστή, εγώ δεν είμαι τίποτα αντί.
Είναι θέμα συνείδησης και αξιοπρέπειας.
Επίσης ουσιαστικά γράφεις ότι δεν μιλάς με κάποιον ή κάτι που δεν Συμφωνείς Εσύ ή οι κομμουνιστικές σου θεωρίες και λυπάσαι. Αυτό λοιπόν εμένα μου δείχνει την δημοκρατική σου συνείδηση Και ουσιαστικά την μισαλλοδοξία σου και τον μηδενισμό σου

Χρήστος ΚΟΡΟΜΗΛΑΣ

21 Οκτ 2015, 22:50, ο/η Costoula Mpalaska <cos...@otenet.gr> έγραψε:

.ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΑΣΦΑΛΩς ΚΑΙ ΕΧΕΙς ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑΚΡΙΝΕΙς ΣΥΝ ΤΟΙΟς ΑΛΛΟΙς,, ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΑ ΕΛΛΑΔΟς. ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ,ΕΙΝΑΙΣΕ ΤΙ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΕΙς ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙς ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΗς ΑΙΤΕΡΙΑς ΟΠΟΥ ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ Ο 902,ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ. ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ Α ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ; ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΕΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΟΙ ΧΩΡΙς ΝΑΠΑΡΟΥΝ ΟΥΤΕΚΑΝΤΑ ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΑΟΠΩς ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕΑΛΛΕς ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΕΙς. ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΤΕΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑΔΟΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΣΆ ΠΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑςΑΠΟ ΜΑς ΔΙΝΕΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΝΟΜΙΖΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΤΙΔΙΑΚΑΤΕΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΌ ΠΝΕΥΜΑ ΔΕΝΣΥΖΗΤΑς ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ, ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΓΗΘΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΛΥΠΑΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ. ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ.